• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana  hotela i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    • O destinaciji

    • Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    • Prevoz

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    PROGRAM PUTOVANJA:

    NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hotel Danica – Vrnjačka banja

    U idealno mirnom kraju Vrnjačke Banje, neposredno iznad Lipovačke reke, uz ivicu hrastove šume lociran je hotel Danica. Izdvojen od gužve i buke hotel Danica pruža uživanje u prirodnim lepotama i garantuje pravi banjski odmor. Udaljenost od 300 metara od Belog izvora i 850 metara od strogog centra Banje omogućava brz dolazak do svih izvora i bazena. Romantični ambijent i prostrano zelenilo u okruženju idealni su za opuštanje i relaksaciju.

    Za odmor i uživanje u neposrednoj blizini hotela Danica nalazi se veći broj zatvorenih i otvorenih bazena kao i bogata ponuda wellness i spa sadržaja. Za naše goste organizujemo ili dajemo potrebne informacije za obilazak značajnih manastira, crkava, tvrđave i drugih kulturno-istorijskih spomenika, planine Goč i planinskih izletišta, kao i aktivnosti aktivnog odmora (planinarenje, ribolov, skijanje i drugo). U kooperaciji sa našim partnerima po povoljnijim cenama su dostupni teniski tereni i balon sala za razne sportive.

    Organizujemo prevoz od/do aerodroma ili drugih destinacija, pružamo sve potrebne informacije, pomažemo u kupovinu karata za festivale i ostala kulturna dešavanja.

    Kapacitet hotela čini 26 smeštajnih jedinica sledeće strukture: 13 dvokrevetnih soba, 2 superior dvokrevetne sobe, 2 penthaus apartmana, 8 porodičnih soba i 1 apartman sa kuhinjom, sa mogućnošću smeštaja od 60 do 73 osobe. Sve sobe su savremeno opremljene, visokog kvaliteta i osvežavajućih tonova.

    Hotel Danica raspolaže pansionskim i a la card restoranom, malim etno selom na otvorenom sa letnjim šankom i dečjim kutkom, fitnes salom, salom za rekraciju, salom za sastanke i parking prostorom. Širokopojasni internet dostupan je u svim prostorijama hotela. Parking prostor dovoljan je za 80% smeštajnih jedinica (odgovarajući i za autobus). Fitnes sala pogodna je za kardio i trening snage, a sala za rekreaciju za stoni tenis, pikado i drugo. Gostima je na recepciji na raspolaganju sef za čuvanje vrednosti, štampač, skener, fotokopir aparat, pribor za čišćenje obuće, kišobran, dečji krevet, usluga buđenja, usluge pranja i peglanja rublja i room servis.

    Parking, Wi-Fi Internet, upotreba fitnes sale i sale za rekreaciju za goste hotela su besplatni.

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Sportski sadržaj

    Slični aranžmani

    Претходна
    Следећи