• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • HOTELI / Srbija Hoteli /

    Srbija Hoteli

    Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    Cena:
    3.400RSD
    Polasci:
    Tokom cele godine
    Dana (noćenja):
    8 (7) 5 (4)
    Prevoz:
    Sopstveni
    Smeštaj:
    Najam I Polupansion

    Srbija Hoteli

    Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana  hotela i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    Cena:
    3.400RSD
    Polasci:
    Tokom cele godine
    Dana (noćenja):
    8 (7) 5 (4)
    Prevoz:
    Sopstveni
    Smeštaj:
    Najam I Polupansion
    • Smeštaj

    • Prikaz na mapi
      3/5
      U najlepšem delu planine Tare, smešten je hotel ,,Omorika” koji svojim sadržajima pruža mogudnosti za odmor, zabavu i rekreaciju. Hotel je sa tri zvezdice i raspolaže sa dva apartmana prezident, osam apartmana, 156 komfornih soba (od čega 18 potpuno renoviranih superior soba). Sve sobe raspolažu sopstvenim kupatilom sa tuš kabinom ili kadom, kompletnim toaletnim priborom, direktnom telefonskom linijom sa recepcijom, besplatnim bežičnim internetom i IP televizijom. Čišćenje soba i apartmana, menjanje peškira i posteljina su deo svakodnevne usluge. Za naše goste obezbeđen je besplatan parking. Pored hotelskog restorana, na raspolaganju gostima je i banket sala, VIP salon, aperitiv bar, poslastičarnica, terasa, prodavnica suvenira, frizerski salon, salon lepote, ambulanta, biblioteka. Hotel nudi sadržaje kao što su: poluolimpijski zatvoreni bazen sa saunom, teretana, kuglana, stoni tenis, bilijar, salon igara za decu, internet cabinet, ambulanta, biblioteka. Bežični internet je dostupan u holu hotela i svim salama. U neposrednoj blizini hotela je travnati fudbalski teren, trim staza duga 1900 metara sa sportskim spravama, 10 km uređenih šetnih staza u borovoj šumi, dva teniska terena i tereni za rukomet, košarku i odbojku kao i ski staza duga 300 metara pogodna za školu skijanja. U hotelu se održava veliki broj seminara, kongresa i savetovanja jer u svom sastavu ima kongresnu salu sa potrebnom audio-vizuelnom opremom i više manjih sala za rad.
      Restoran
      Sportski sadržaj
      SKRAĆENI INFO
      Tip sobe01.09.2022. 01.11.2022.01.11.2022. 11.11.2022.11.11.2022. 13.11.2022.13.11.2022. 23.12.2022.23.12.2022. 30.12.2022.
      Master apartman7.2005.7007.2005.7007.200
      Superior apartman7.0005.5007.0005.5007.000
      Dvokrevetna soba Superior5.8004.7005.7004.7005.700
      Apartman "Omorika"5.4004.2005.2004.2005.200
      Jednokrevetna soba4.6004.1004.6004.1004.600
      Dvokrevetna soba premium4.5004.0004.5004.0004.500
      Dvokrevetna soba terasa4.3003.8004.3003.8004.300
      Dupleks4.2003.7004.2003.7004.200
      Dvokrevetna soba standard4.0003.6004.0003.6004.000
      Dvokrevetna soba ekonomik3.8003.4003.8003.4003.800
      Porodična soba3.6003.3003.6003.3003.600

      U cenu nije uračunata boravišna taksa i osiguranje što se plaća posebno.

      BESPLATNO ZA GOSTE HOTELA:
      Gosti hotela ne plaćaju korišćenje parkinga, bazena i saune.

      POSEBAN POPUST ZA DECU
      – deca do 5 godina ne pladaju boravak, a deca od 5 do 10 godina pladaju 70% od cene ukoliko koriste poseban ležaj i hranu, 50% od cene ukoliko koriste hranu i spavaju sa jednim od roditelja.

    • O destinaciji

    • Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    • Mapa

    • Prevoz

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

      • 40% od cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak najkasnije do 15 dana pre polaska
      • čekovima građana
      • platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA)
    • Napomene

    • OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
      – putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
      Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET- TA OMNITURS, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851
      Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IM-0012497 od 10.10.2022. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

      VAŽNE NAPOMENE:
      – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
      – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
      – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
      – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice.
      – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
      – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
      – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju ličnu kartu ili crveni biometrijski pasoš.
      – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju Crne Gore.
      – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
      – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
      – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
      – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 50 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
      – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
      – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
      – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
      – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
      – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
      – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 50) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

      Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    Prikaz na mapi
    3/5
    U najlepšem delu planine Tare, smešten je hotel ,,Omorika” koji svojim sadržajima pruža mogudnosti za odmor, zabavu i rekreaciju. Hotel je sa tri zvezdice i raspolaže sa dva apartmana prezident, osam apartmana, 156 komfornih soba (od čega 18 potpuno renoviranih superior soba). Sve sobe raspolažu sopstvenim kupatilom sa tuš kabinom ili kadom, kompletnim toaletnim priborom, direktnom telefonskom linijom sa recepcijom, besplatnim bežičnim internetom i IP televizijom. Čišćenje soba i apartmana, menjanje peškira i posteljina su deo svakodnevne usluge. Za naše goste obezbeđen je besplatan parking. Pored hotelskog restorana, na raspolaganju gostima je i banket sala, VIP salon, aperitiv bar, poslastičarnica, terasa, prodavnica suvenira, frizerski salon, salon lepote, ambulanta, biblioteka. Hotel nudi sadržaje kao što su: poluolimpijski zatvoreni bazen sa saunom, teretana, kuglana, stoni tenis, bilijar, salon igara za decu, internet cabinet, ambulanta, biblioteka. Bežični internet je dostupan u holu hotela i svim salama. U neposrednoj blizini hotela je travnati fudbalski teren, trim staza duga 1900 metara sa sportskim spravama, 10 km uređenih šetnih staza u borovoj šumi, dva teniska terena i tereni za rukomet, košarku i odbojku kao i ski staza duga 300 metara pogodna za školu skijanja. U hotelu se održava veliki broj seminara, kongresa i savetovanja jer u svom sastavu ima kongresnu salu sa potrebnom audio-vizuelnom opremom i više manjih sala za rad.
    Restoran
    Sportski sadržaj
    SKRAĆENI INFO
    Tip sobe01.09.2022. 01.11.2022.01.11.2022. 11.11.2022.11.11.2022. 13.11.2022.13.11.2022. 23.12.2022.23.12.2022. 30.12.2022.
    Master apartman7.2005.7007.2005.7007.200
    Superior apartman7.0005.5007.0005.5007.000
    Dvokrevetna soba Superior5.8004.7005.7004.7005.700
    Apartman "Omorika"5.4004.2005.2004.2005.200
    Jednokrevetna soba4.6004.1004.6004.1004.600
    Dvokrevetna soba premium4.5004.0004.5004.0004.500
    Dvokrevetna soba terasa4.3003.8004.3003.8004.300
    Dupleks4.2003.7004.2003.7004.200
    Dvokrevetna soba standard4.0003.6004.0003.6004.000
    Dvokrevetna soba ekonomik3.8003.4003.8003.4003.800
    Porodična soba3.6003.3003.6003.3003.600

    U cenu nije uračunata boravišna taksa i osiguranje što se plaća posebno.

    BESPLATNO ZA GOSTE HOTELA:
    Gosti hotela ne plaćaju korišćenje parkinga, bazena i saune.

    POSEBAN POPUST ZA DECU
    – deca do 5 godina ne pladaju boravak, a deca od 5 do 10 godina pladaju 70% od cene ukoliko koriste poseban ležaj i hranu, 50% od cene ukoliko koriste hranu i spavaju sa jednim od roditelja.

    Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    PROGRAM PUTOVANJA:

    NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

    • 40% od cene aranžmana prilikom rezervacije, a ostatak najkasnije do 15 dana pre polaska
    • čekovima građana
    • platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA)

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
    – putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
    Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET- TA OMNITURS, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851
    Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IM-0012497 od 10.10.2022. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    VAŽNE NAPOMENE:
    – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
    – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
    – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
    – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice.
    – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
    – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
    – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju ličnu kartu ili crveni biometrijski pasoš.
    – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju Crne Gore.
    – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
    – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
    – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
    – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 50 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
    – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
    – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
    – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
    – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
    – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
    – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 50) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

    Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    0

    Povratak na vrh