• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Ohrid je grad u Republici Severnoj Makedoniji i leži na obali istoimenog jezera. Prvi put se pominje u 4. v. p.n.e. pod nazivom Lihnidos. Čudesna arhitektura brojnih crkava sa sobom nosi duh starih vremena. Antički teatar, sa koga se pruža nezaboravni pogled na Ohridsko jezero, primao je do 5000 gledalaca, a nekada su se tu odvijale i gladijatorske borbe. Danas se koristi za potrebe raznih kulturnih manifestacija. Najlepši zalasci sunca pružaju se sa Samuilove tvrđave, krune ohridskog grada.
    Fitness Sesto fiorentino – Movement together… winstrol sale fitness casagiove – social event promotion association…

    • O destinaciji

    • Ohrid spada u najlepše i najpoznatije odmaralište u Makedoniji. Ovaj pravoslavni centar smatra se najatraktivnijim gradom Makedonije i muzejem na otvorenom.
      Ohridsko jezero spada u jedno od najčistijih u Evropi, sa više vrsta flore i faune. Zbog svega toga, Ohrid kao i jezero sa svojim kulturnim i prirodnim bogatstvom su pod zastitom UNESCO-a od 1980. god. U njemu je osnovan prvi univerzitet na Balkanu. Poznat po slovenskim prosvetiteljima Klimentu i Naumu. Na obali jezera nalazi se preko 30 crkava, među kojima je i Sveti Pantelejmon, najstariji slovenski manastir. Najznačajnije znamenitosti su ohridska tvrđava, crkva Svete Sofije, sagrađena na temeljima rane hrišćanske bazilike, galerija Ohridskih ikona, crkva Svetog Klimenta, crkva Svetog Nauma, i po mnogima najlepša, crkva Svetog Jovana, na samoj litici jezera. U njoj je vladika Nikolaj bio protojerej, gde je i nastao Ohridski prolog, Zapisi s jezera i druga dela. Nacionalni muzej čuva kolekciju grčkih i slovenskih ikona i rukopisa. Kolekcija sa više od 800 ikona u vizantijskom stilu, po vrednosti je druga u svetu, odmah iza one u moskovskoj Tretjakovskoj galeriji. Danas je moderan turistički centar, sa velikim brojem ugostiteljskih objekata i najkvalitetnijim smeštajem koji smo izabrali za Vaš odmor. Brojni su nacionalni i specijalizovani restorani, kafici, diskoteke, što će Vaš odmor učiniti još zabavnijim.

    • Prevoz

    • AUTOBUSKI PREVOZ:
      Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa BAS-ove autobuske stanice. Povratak iz Ohrida je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u večernjim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica, kao i vreme uplate). Sva deca starija od dve godine moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.

      SOPSTVENI PREVOZ:

      Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum pet dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije.

      ARANŽMAN OBUHVATA:
      – smeštaj na bazi 7 noćenja u izabranom objektu i tipu smeštaja
      – usluge inopartnera tokom boravka

      ARANŽMAN NE OBUHVATA:
      – autobuski prevoz
      – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
      – boravišnu taksu (plaća se na licu mesta 1 eura po danu)
      – fakultativne izlete i ulaznice.
      – korišćenje klime


       POPUSTI I DOPLATE:

      • Dete do 2 godine – gratis u zajedničkom lezaju
      • dete od 2-7 godina na zajedničkom ležaju plaća iznos od 50% od cene aranžmana
      • deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 80 % od cene aranžmana

      Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (plative) osobe.

      Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

       

      • Doplata za 1/1 –  70 % od cene aranžmana.
      • Svečana večera je 18  eura po osobi uz muzički program.
      • Doplata za klimu na licu mesta

       

      Organizator prevoza je kompanija Galeb AD Ohrid, koja saobraća na relaciji Beograd-Ohrid-Beograd,   prema sopstvenom redu vožnje. Polasci se realizuju sa Beogradske autobuske stanice BAS. -redovna linija.

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:
      1.dan – Dolazak u Ohrid. Smeštaj u vili najkasnije do 14:00.
      2.-7.dan – Boravak u sobama, apartmanima na bazi izabrane usluge.
      8.dan – Napuštanje apartmana do 09:00. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluge.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    • NAPOMENE:

      -svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

      -organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije

      -smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Severne Makedonije.

      -u slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.

      – Omniturs ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.

      obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju.

      -putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

      -minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 35. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.

      -upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –  “tax free”.

       

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

       

      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

       

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

      Sastavni deo programa su Opšti uslovi putovanja Omni S Plusa.

    Ohrid spada u najlepše i najpoznatije odmaralište u Makedoniji. Ovaj pravoslavni centar smatra se najatraktivnijim gradom Makedonije i muzejem na otvorenom.
    Ohridsko jezero spada u jedno od najčistijih u Evropi, sa više vrsta flore i faune. Zbog svega toga, Ohrid kao i jezero sa svojim kulturnim i prirodnim bogatstvom su pod zastitom UNESCO-a od 1980. god. U njemu je osnovan prvi univerzitet na Balkanu. Poznat po slovenskim prosvetiteljima Klimentu i Naumu. Na obali jezera nalazi se preko 30 crkava, među kojima je i Sveti Pantelejmon, najstariji slovenski manastir. Najznačajnije znamenitosti su ohridska tvrđava, crkva Svete Sofije, sagrađena na temeljima rane hrišćanske bazilike, galerija Ohridskih ikona, crkva Svetog Klimenta, crkva Svetog Nauma, i po mnogima najlepša, crkva Svetog Jovana, na samoj litici jezera. U njoj je vladika Nikolaj bio protojerej, gde je i nastao Ohridski prolog, Zapisi s jezera i druga dela. Nacionalni muzej čuva kolekciju grčkih i slovenskih ikona i rukopisa. Kolekcija sa više od 800 ikona u vizantijskom stilu, po vrednosti je druga u svetu, odmah iza one u moskovskoj Tretjakovskoj galeriji. Danas je moderan turistički centar, sa velikim brojem ugostiteljskih objekata i najkvalitetnijim smeštajem koji smo izabrali za Vaš odmor. Brojni su nacionalni i specijalizovani restorani, kafici, diskoteke, što će Vaš odmor učiniti još zabavnijim.

    AUTOBUSKI PREVOZ:
    Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa BAS-ove autobuske stanice. Povratak iz Ohrida je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u večernjim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica, kao i vreme uplate). Sva deca starija od dve godine moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.

    SOPSTVENI PREVOZ:

    Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum pet dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – smeštaj na bazi 7 noćenja u izabranom objektu i tipu smeštaja
    – usluge inopartnera tokom boravka

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – autobuski prevoz
    – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
    – boravišnu taksu (plaća se na licu mesta 1 eura po danu)
    – fakultativne izlete i ulaznice.
    – korišćenje klime


     POPUSTI I DOPLATE:

    • Dete do 2 godine – gratis u zajedničkom lezaju
    • dete od 2-7 godina na zajedničkom ležaju plaća iznos od 50% od cene aranžmana
    • deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 80 % od cene aranžmana

    Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (plative) osobe.

    Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

     

    • Doplata za 1/1 –  70 % od cene aranžmana.
    • Svečana večera je 18  eura po osobi uz muzički program.
    • Doplata za klimu na licu mesta

     

    Organizator prevoza je kompanija Galeb AD Ohrid, koja saobraća na relaciji Beograd-Ohrid-Beograd,   prema sopstvenom redu vožnje. Polasci se realizuju sa Beogradske autobuske stanice BAS. -redovna linija.

    PROGRAM PUTOVANJA:
    1.dan – Dolazak u Ohrid. Smeštaj u vili najkasnije do 14:00.
    2.-7.dan – Boravak u sobama, apartmanima na bazi izabrane usluge.
    8.dan – Napuštanje apartmana do 09:00. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluge.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    NAPOMENE:

    -svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

    -organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije

    -smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Severne Makedonije.

    -u slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.

    – Omniturs ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.

    obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju.

    -putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.

    -minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 35. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.

    -upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –  “tax free”.

     

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

     

    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

     

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    Sastavni deo programa su Opšti uslovi putovanja Omni S Plusa.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Vila Joce – Apartmanski smeštaj

    VILA “JOCE” – nalazi se u centru Ohrida, na 250m od obale jezera. Raspolaže sa 1/2, 1/3 i 1/4  apartmanima. Svi su opremljeni sa francuskim ležajem, sopstveno kupatilo sa tuš kabinom, mini kuhinja komplet sa priborom, frižider , terasa, parno grejanje, kablovsku TV sa 54 kanala, internet konekciju WI-FI ,  klima uređaj  (doplata za korišćenje 3 eur  po danu – plaća se na licu mesta). Ispred vile postoji parking.Na 120 m od vile ima restoran.

    Cene u tabeli su izražene u EUR po osobi na bazi 7 noćenja – smeštaj
    Struktura apartmanaUsluga03.06. 01.07.01.07. 08.07.08.07. 15.07.15.07. 22.07.22.07. 29.07.29.07. 05.08.05.08. 12.08.12.08. 19.0819.08. 26.0826.08. 02.09
    1/2NA115125130135145145145130120115
    1/3NA105115125130135135135125115110
    1/4NA100110115125130130130120110105

    Boravišna taksa se plaća na licu mesta 1 eur po danu

    LEGENDA: 1/2, 1/3 i 1/4 apartman; usluga NA = najam

    Slični aranžmani

    Претходна
    Следећи