• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Pamporovo je popularno bugarsko skijalište na ograncima Rodopskih planina. Rodopi su čuveni po blagim terenima, bez oštrih vrhova te su staze pogodne i za početnike, ali i za ljubitelje šetnje. Ima i zahtevnije staze (“Zid”). Dobro su obezbeđene i održavane. Pamporovo poseduje 55 km skijaških staza i 38 km staza za skijaško trčanje. Vaše jutro može početi ispijanjem toplog napitka uz prelep pogled na okolne borove šume. Zbog blage klime i dosta snežnih dana, ovaj ski-centar omiljen je i skijašima i ljubiteljima mirnog, porodičnog odmora.

    • O destinaciji

    • Pamporovo je popularno bugarsko skijalište na ograncima Rodopskih planina. Rodopi su čuveni po blagim terenima, bez oštrih vrhova te su staze pogodne i za početnike, ali i za ljubitelje šetnje. Ima i zahtevnije staze (“Zid”). Dobro su obezbeđene i održavane. Pamporovo poseduje 55 km skijaških staza i 38 km staza za skijaško trčanje. Vaše jutro može početi ispijanjem toplog napitka uz prelep pogled na okolne borove šume. Zbog blage klime i dosta snežnih dana, ovaj ski-centar omiljen je i skijašima i ljubiteljima mirnog, porodičnog odmora.

    • Prevoz

    • U pripremi

      NAPOMENE ZA PREVOZ:
      Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne
      situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

       

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:
      Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
      Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
      Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u
      poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika).
      Dolazak u kasnim večernjim satima.
      ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

      CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

      • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
      • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
      • Troškove organizacije aranžmana.

      CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

      • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
      • Ski pass;
      • Autobuski prevoz;
      • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;
    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    • OPŠTE NAPOMENE:
       U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
       Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
       Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
       OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Takovo osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
       U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
       Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar
      prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
       Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agncija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
       Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
       Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
       Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
       U smeni 22.12.- 29.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
       U smeni 29.12. – 05.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
       U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
       Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik
      u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

    Pamporovo je popularno bugarsko skijalište na ograncima Rodopskih planina. Rodopi su čuveni po blagim terenima, bez oštrih vrhova te su staze pogodne i za početnike, ali i za ljubitelje šetnje. Ima i zahtevnije staze (“Zid”). Dobro su obezbeđene i održavane. Pamporovo poseduje 55 km skijaških staza i 38 km staza za skijaško trčanje. Vaše jutro može početi ispijanjem toplog napitka uz prelep pogled na okolne borove šume. Zbog blage klime i dosta snežnih dana, ovaj ski-centar omiljen je i skijašima i ljubiteljima mirnog, porodičnog odmora.

    U pripremi

    NAPOMENE ZA PREVOZ:
    Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne
    situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

     

    PROGRAM PUTOVANJA:
    Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
    Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
    Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u
    poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika).
    Dolazak u kasnim večernjim satima.
    ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

    • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
    • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
    • Troškove organizacije aranžmana.

    CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

    • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
    • Ski pass;
    • Autobuski prevoz;
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    OPŠTE NAPOMENE:
     U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
     Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
     Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
     OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Takovo osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
     U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
     Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar
    prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
     Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a agncija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
     Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
     Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
     Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
     U smeni 22.12.- 29.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru.
     U smeni 29.12. – 05.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru.
     U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela).
     Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik
    u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hotel Perelik 5*

    5/5

    Lokacija: Hotel Perelik je kompletno renovirani hotel i nalazi se na odličnoj lokaciji, u centru Pamporova i udaljen je 800 m od ski lifta. Gostima je obezbeđen besplatan hotelski shuttle bus do ski lifta.

    Smeštaj: Hotel Perelik je hotel sa pet zvezdica i kompletno je renoviran 2019. godine godine.  Za sezonu 2020. renoviran je i kompletan Wellnes i Spa centar. Ima 8 spratova, 130 smeštajnih jedinica i to 110  dvokrevetnih superior soba, 9 jednosobnih apartmana i 11 dvosobnih apartmana. Sve smeštajne jedinice sadrže plazma SAT TV,  telefon, mini bar, centralno grejanje, WiFi internet, sef, kupatilo, fen.Većina jedinica ima balkon sa predivnim pogledom na planinu koji ostavlja bez daha.

    • Dvokrevetna superior soba za 2-4 osobe (2+2): francuski ležaj, sofa na razvlačenje.
    • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): spavaća soba sa francuskim ležajem, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje.
    • Dvosobni apartman mezonet za 4-6 osoba (4+2): apartman na dva nivoa, jedna spavaća soba sa francuskim ležajem, druga spavaća soba sa dva ležaja, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje.

    Sadržaj hotela: recepcija, glavni restoran, a-la-carte restoran, lobi, lobi bar, noćni klub, kuglana, bisnis centar, konferencijska sala, bilijar, igraonica, room servis, perionica veša, skijašnica, Spa centar, zatvoreni bazen (25m x 12 m), fitnes, sauna, masaža, otvoreni parking, garaža, teniski teren, teren za mali fudbal, tunel koji je direktna veza sa susednim hotelom Orlovec, shuttle bus prevoz do gondole.

    Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena i fitnesa, interneta u celom hotelu, skijašnice, shuttle bus prevoza do ski centra 1  – tourist center i ski centra 2 – Malijna i ski centra 5  – Mechi Cha. „Body & Soul  Wellness“ spa centru uključuje:
    – đakuzi za 10 osoba,
    – više tipova sauna i parnih kupatila (infrared sauna, aroma sauna, herbal sauna, finska sauna, tropski tuševi, herbal parno kupatilo, hamam, slana soba, ledena soba)
    – relax zona.

    Usluga: Noćenje sa doručkom. Mogućnost doplate za polupansion.

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Sportski sadržaj
    Cene sa uključenioh 10 % POPUSTA i važe za rezervacije do 30.11.2024.
    Datum14.12.21.12.28.12.04.01.11.01.18.01.25.01.01.02.08.02.15.02.22.02.01.03.08.03.15.03.
    Br. noći77777777777777
    Junior Suite 2+2385435669485445479485485485485449395385385
    Apartman 4+2369415645459425455459459459459429379369369
    odrasla osoba PLP O P U S T 25 %
    dete 6 do 11.99 PLP O P U S T 50 %
    dete do 5.99 PLB E S P L A T N O

    Cene su izražene u evrima po osobi na bazi NOĆENJA SA DORUČKOM

    Doplata za boravišnu taksu iznosi 1 € dnevno po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse).
    Doplata za polupansion po osobi: 23 EUR dnevno/odrasli, 15 EUR/deca 6-11.99 god
    Obavezna doplata za novogodišnju večeru: odrasli – 98€, deca 6-11,99 god. – 52 €

    Legenda: Std: Studio; PL – pomoćni ležaj; SL – standardni ležaj; Legenda: BB - noćenje sa doručkom; HB - polupansion (doručak i večera: samoposluživanje); HB+ - polupansion (doručak i večera: samoposluživanje) sa uključenim pićem uz jedan ili više obroka; FB - pun pansion (doručak, ručak i večera - samoposluživanje); AI - all inclusive (sve uključeno); RO – najam; BT – smeštajna jedinica bez terase, T – smeštajna jedinica sa terasom.

    Pamporovo Ski Pass – Ski Paketi

    Cenovnik ski paketa za sezonu 2024./2025.
    SKI PAKETIOdrasli 18-64 godinaDeca od 7 do 11,99 godinaMladi od 12 do 17.99 god i seniori 65+ god
    2d.3d.4d.5d.6d.2d.3d.4d.5d.6d.2d.3d.4d.5d.6d.
    SKI PAKET 1SKI PASS791081381712014867851051236890115138160
    SKI PAKET 2SKI PASS + Najam skija, štapova i cipela/ snowboarda i cipela (kompletne opreme)87121155183216588110511914176105134152179
    SKI PAKET 3SKI PASS + ski škola u grupi ( 4 sata dnevno) / škola snowboarda (2 sata dnevno)13319024629835485121155185220120169216258309
    SKI PAKET 4SKI PASS + najam skija, štapova i cipela + ski škola u grupi ( 4 sata dnevno)15021728233039099144186212250138192248288345

    Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 7 dana pre početka aranžmana.
    Ski pass uključuje ski autobus od Pamporova do Mecha Chal.
    Nekorišćeni ski pass nije moguće refundirati.
    Način plaćanja ski paketa: Samo uz kompletnu uplatu cene ski paketa (uplata 100 %), garantuje cenu iz tabele. Ova odluka je doneta zbog poskupljenja energenata i mogućih daljih povećanja cena tokom sezone

    Slični aranžmani

    Već od

    285€

    Decembar 2024. — Mart 2025.

    Pamporovo
     Hotel Finlandia se nalazi u prelepom prirodnom ambijentu Pamporova, usred zimzelenih borovih šuma, ovaj elegantni hotel dodaje novi kvalitet  prijateljskoj atmosferi planinskog rizorta i udaljen je oko 800 m od ski staze.
    1024x_1570610115-1
    Već od

    385€

    Decembar 2024. — Mart 2025.

    Pamporovo
    Hotel Orlovets je hotel sa pet zvezdica i sinonim je luksuza, tišine i udobnosti u Pamporovu rizortu.
    1024x_1570608193-122968994
    Već od

    385€

    Decembar — Mart

    Pamporovo
     Hotel Orfej je odličan hotel udaljen 300 m od centra Pamporova i 200 m od ski lifta.
    1024x_1562314393-330_00_640
    Već od

    305€

    Decembar 2024. — Mart 2025.

    Pamporovo
    Hotel Dafovska se nalazi na odličnoj lokaciji, u samom centru Pamporova, pored same zgrade pošte i policije, u blizini prodavnica i restorana.
    1024x_1492101502-bugarska-zimovanje-pomporovo-hotel-prespa-2
    Već od

    319€

    Decembar — Mart

    Pamporovo
    Hotel Prespa 3* se nalazi na odličnoj lokaciji, u centru Pamporova, 1 km od ski lifta.
    Претходна
    Следећи