• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Ova balkanska država pretežno je planinska i idealna je za posete i leti i zimi. Krase je nacionalni parkovi Sutjeska i Una, mnoga jezera i vodopadi, pećina Vjeternica sa podzemnim jezerima. Obavezno posetite Sarajevo, glavni grad, sa čuvenom Baščaršijom, Latinskom ćuprijom gde se odigrao atentat na Franca Ferdinanda i gradskom kućom… Turistima su omiljeni i Mostar, Travnik i Trebinje.Za ljubitelje seoskog turizma tu je etno-selo Stanišići, a za one avanturističkog duha tu su planine i piramide u Visokom, kao i peščane piramide u Foči.

    • O destinaciji

    • Ova balkanska država pretežno je planinska i idealna je za posete i leti i zimi. Krase je nacionalni parkovi Sutjeska i Una, mnoga jezera i vodopadi, pećina Vjeternica sa podzemnim jezerima. Obavezno posetite Sarajevo, glavni grad, sa čuvenom Baščaršijom, Latinskom ćuprijom gde se odigrao atentat na Franca Ferdinanda i gradskom kućom… Turistima su omiljeni i Mostar, Travnik i Trebinje. Za ljubitelje seoskog turizma tu je etno-selo Stanišići, a za one avanturističkog duha tu su planine i piramide u Visokom, kao i peščane piramide u Foči.

    • Prevoz

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    Ova balkanska država pretežno je planinska i idealna je za posete i leti i zimi. Krase je nacionalni parkovi Sutjeska i Una, mnoga jezera i vodopadi, pećina Vjeternica sa podzemnim jezerima. Obavezno posetite Sarajevo, glavni grad, sa čuvenom Baščaršijom, Latinskom ćuprijom gde se odigrao atentat na Franca Ferdinanda i gradskom kućom… Turistima su omiljeni i Mostar, Travnik i Trebinje. Za ljubitelje seoskog turizma tu je etno-selo Stanišići, a za one avanturističkog duha tu su planine i piramide u Visokom, kao i peščane piramide u Foči.

    PROGRAM PUTOVANJA:

    NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hollywood hotel

    4/5

    Hollywood hotel nalazi se u centru Ilidže, zelene sarajevske oaze, u blizini sarajevskog aerodroma,  pored glavnog gradskog saobraćajnog terminala. U blizini rijeke Bosne, izuzetno rijedak dar prirode i niz administrativnih, poslovnih, zdravstvenih, kulturnih i sportskih objekata i institucija čine hotel „Hollivood“ atraktivnim i univerzalnim smještajem.Hotel je centar zbivanja, sa neophodnim dodirom intime i prijatnom domaćom atmosferom.

    Besprekorna i efikasna realizacija kompleksnih turističkih i drugih aktivnosti kao što su sajmovi, kongresi i seminari, edukativni programi, radni sastanci, sportska takmičenja, priredbe, svadbe, proslave i sve ostalo što gost i kupac žele. Maksimalna prilagodljivost i pogodnost za osobe sa invaliditetom (pristupačnost, invalidska kolica, širina vrata, liftovi). Hotel raspolaže sa luksuznim sobama, u okviru kojih se nalazi kupatilo posebno dizajnirano za osobe u invalidskim kolicima.

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Sportski sadržaj
    Cenovnik smeštaja od 01.11.2022. do 01.03.2023.
    ( izuzev novogodišnjih praznika u periodu 30.12.2022. -01.01.2023)
    TIP SOBEPO OSOBI
    JEDNOKREVETNA SOBA40 eura
    DVOKREVETNA SOBA32 eura
    TROKREVETNA SOBA29 eura

    Slični aranžmani

    Претходна
    Следећи