• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • LETO 2025 / Crna Gora / Sutomore /

    Sutomore

    Sutomore je najpoznatije mesto barske rivijere nastalo od ribarskog naselja prislonjenog uz dugu peščanu plažu. Danas raspolaže brojnim hotelima, restoranima, kafićima, klubovima, diskotekama, kao i vikend naseljima u zaleđu. Od brojnih spomenika prošlosti, najveću pažnju izaziva crkva Sv. Tekle sa Pravoslavnim i katoličkim oltarom i ostaci benediktinskog manastira. Kako za porodičan odmor, Sutomore je veoma atraktivno za mlade i one malo starije, željne dobrog provoda.

    Cena:
    Polasci:
    Jun — Septembar
    Dana (noćenja):
    Prevoz:
    Smeštaj:

    Sutomore

    Sutomore je najpoznatije mesto barske rivijere nastalo od ribarskog naselja prislonjenog uz dugu peščanu plažu. Danas raspolaže brojnim hotelima, restoranima, kafićima, klubovima, diskotekama, kao i vikend naseljima u zaleđu. Od brojnih spomenika prošlosti, najveću pažnju izaziva crkva Sv. Tekle sa Pravoslavnim i katoličkim oltarom i ostaci benediktinskog manastira. Kako za porodičan odmor, Sutomore je veoma atraktivno za mlade i one malo starije, željne dobrog provoda.

    Cena:
    Polasci:
    Jun — Septembar
    Dana (noćenja):
    Prevoz:
    Smeštaj:
    • Smeštaj

    • Prikaz na mapi
      Hotel Korali 2* se nalazi u Sutomoru, gradu na krajnjem jugu crnogorskog primorja. Smešten je na samoj obali mora u prepoznatljivom ambijentu mediteranske vegetacije, sa zaleđem starih maslinjaka i zimzelenog rastinja. Hotel poseduje sopstveni prostrani parking za automobile i autobuse i udaljen je svega 1km od najbliže autobuske i železničke stanice. Nalazi se na samoj obali mora – udaljenost 30m. Sadržaj: Sobe su dvokrevetne i trokrevetne, svaka od njih poseduje frižider ili mini bar, klima uredjaj i SAT TV, kupatilo, terasu. Pored toga hotel raspolaže restoranom, recepcijom, kao i parkingom. Internet se može koristiti na recepciji. Usluga: Polupansion ( doručak i večera) – švedski sto.
      Restoran
      SKRAĆENI INFO
      Cene u tabeli su izražene u eur po osobi na bazi 7 polupansiona (doručak i večera – švedski sto)
      Termin putovanja14.06.

      21.06.
      21.06.

      28.06.
      28.06.

      05.07.
      05.07.

      12.07.
      12.07.

      19.07.
      19.07.

      26.07.
      26.07.

      16.08.
      16.08.

      23.08.
      23.08.

      30.08.
      30.08.

      06.09.
      06.09.

      13.09.
      3540454949494949454035
      Tip smeštajaBroj noćenja

      Usluga
      77777777777
      1/2 sobaPP245270315348343343343343315280245
      1/3 sobaPP245270315348343343343343315280245
      DETE DO 6 GODINA U ZAJEDNIČKOM LEŽAJU (1/2 SOBI) U PRATNJI 2 ODRASLE PUNOPLATIVE OSOBE BORAVI GRATIS
      DETE OD 6 DO 12 GODINA U 1/2 SOBI U PRATNJI 2 ODRASLE PUNOPLATIVE OSOBE OSTVARUJE POPUST 50%
      DVOJE DECE OD 6 DO 12 GODINA U 1/3 SOBI: PRVO DETE OSTVARUJE POPUST 50%, DRUGO OSTVARUJE POPUST 30%
      Legenda: 1/2 – dvokrevetna soba; 1/3 – trokrevetna soba; PP – polupansion.
    • O destinaciji

    • Sutomore je najpoznatije mesto barske rivijere nastalo od ribarskog naselja prislonjenog uz dugu peščanu plažu. Danas raspolaže brojnim hotelima, restoranima, kafićima, klubovima, diskotekama, kao i vikend naseljima u zaleđu. Od brojnih spomenika prošlosti, najveću pažnju izaziva crkva Sv. Tekle sa Pravoslavnim i katoličkim oltarom i ostaci benediktinskog manastira. Kako za porodičan odmor, Sutomore je veoma atraktivno za mlade i one malo starije, željne dobrog provoda.

    • Mapa

    • Prevoz

    • CENA AUTOBUSKOG PREVOZA

      Povratna autobuska karta za odrasle – 55 €;

      Povratna autobuska karta za decu do 12 godina – 45 €;

      Autobuska karta u jednom pravcu za odrasle – 50 €;

      Autobuska karta u jednom pravcu za decu do 12 godina – 40 €.

      Deca do 2 godine starosti ne plaćaju autobusku kartu, ali nemaju sopstveno sedište.

      DOPLATE ZA POLASKE IZ DRUGIH MESTA:

      Novi Sad, Zrenjanin – 25 €;

      Za organizaciju transfera, potrebno je minimum 5 putnika, osim ako agencija za odredjene polaske ne donese drugačiju odluku!

       

       

      DOPLATE ZA POLASKE IZ DRUGIH MESTA:

      Novi Sad, Zrenjanin – 25 €;

      Za organizaciju transfera, potrebno je minimum 5 putnika, osim ako agencija za odredjene polaske ne donese drugačiju odluku!

      SOPSTVENI PREVOZ:

      Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dva dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera (Globus tours-a) radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije, Konzularno odeljenje Crne Gore).

      U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije.Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatile kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da koriste rezervisani i uplaćeni smeštaj, biće izdat najranije dana pre početka putovanja.

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      1. dan – Polazak je dan ranije od datuma u tabeli.

      2-7. dan – Dolazak u Sutomore u prepodnevnim satima. Smeštaj u sobe (najranije od 14:00 h). Boravak u hotelu Bečići na bazi polupansiona. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

      8 dan – Napuštanje soba najkasnije do 09:00 h.

      ARANŽMAN OBUHVATA:

      -smeštaj u hotelu Bečići u izabranoj smeštajnoj jedinici na bazi 7 polupansiona (doručak i večera – švedski sto),

      -organizaciju aranžmana.

      ARAMŽMAN NE OBUHVATA:

      -prevoz autobusom turističke klase(audio/video oprema A/C)

      – u cenu nije uključena boravišna taksa, plaća se na recepciji 1.5 € po danu za odraslu osobu deca od 12 do 18 godina 1.00€ po osobi I danu a za decu od 2 do 12 godina 0.50 €

      -međunarodno putno zdravstveno osiguranje,

      – individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu napomenute programom putovanja,

      a naprave se u toku puta ili boravka u hotelu

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:

      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišćenja usluge.

      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)

      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja

      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.

      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja).

      – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

       

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- OMNITURS TA, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11 7610127. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

       

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – „OMNITURS T.A“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedjenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    • OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

      VAŽNE NAPOMENE:
      – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
      – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
      – fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
      -posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
      – grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
      – čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina. – korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
      – objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
      – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
      – u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenj (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
      – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
      – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
      – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice. – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
      – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
      – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
      – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
      – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
      – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
      – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
      – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
      – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
      – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
      – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
      – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
      – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
      – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

      Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    Prikaz na mapi
    Hotel Korali 2* se nalazi u Sutomoru, gradu na krajnjem jugu crnogorskog primorja. Smešten je na samoj obali mora u prepoznatljivom ambijentu mediteranske vegetacije, sa zaleđem starih maslinjaka i zimzelenog rastinja. Hotel poseduje sopstveni prostrani parking za automobile i autobuse i udaljen je svega 1km od najbliže autobuske i železničke stanice. Nalazi se na samoj obali mora – udaljenost 30m. Sadržaj: Sobe su dvokrevetne i trokrevetne, svaka od njih poseduje frižider ili mini bar, klima uredjaj i SAT TV, kupatilo, terasu. Pored toga hotel raspolaže restoranom, recepcijom, kao i parkingom. Internet se može koristiti na recepciji. Usluga: Polupansion ( doručak i večera) – švedski sto.
    Restoran
    SKRAĆENI INFO
    Cene u tabeli su izražene u eur po osobi na bazi 7 polupansiona (doručak i večera – švedski sto)
    Termin putovanja14.06.

    21.06.
    21.06.

    28.06.
    28.06.

    05.07.
    05.07.

    12.07.
    12.07.

    19.07.
    19.07.

    26.07.
    26.07.

    16.08.
    16.08.

    23.08.
    23.08.

    30.08.
    30.08.

    06.09.
    06.09.

    13.09.
    3540454949494949454035
    Tip smeštajaBroj noćenja

    Usluga
    77777777777
    1/2 sobaPP245270315348343343343343315280245
    1/3 sobaPP245270315348343343343343315280245
    DETE DO 6 GODINA U ZAJEDNIČKOM LEŽAJU (1/2 SOBI) U PRATNJI 2 ODRASLE PUNOPLATIVE OSOBE BORAVI GRATIS
    DETE OD 6 DO 12 GODINA U 1/2 SOBI U PRATNJI 2 ODRASLE PUNOPLATIVE OSOBE OSTVARUJE POPUST 50%
    DVOJE DECE OD 6 DO 12 GODINA U 1/3 SOBI: PRVO DETE OSTVARUJE POPUST 50%, DRUGO OSTVARUJE POPUST 30%
    Legenda: 1/2 – dvokrevetna soba; 1/3 – trokrevetna soba; PP – polupansion.

    Sutomore je najpoznatije mesto barske rivijere nastalo od ribarskog naselja prislonjenog uz dugu peščanu plažu. Danas raspolaže brojnim hotelima, restoranima, kafićima, klubovima, diskotekama, kao i vikend naseljima u zaleđu. Od brojnih spomenika prošlosti, najveću pažnju izaziva crkva Sv. Tekle sa Pravoslavnim i katoličkim oltarom i ostaci benediktinskog manastira. Kako za porodičan odmor, Sutomore je veoma atraktivno za mlade i one malo starije, željne dobrog provoda.

    CENA AUTOBUSKOG PREVOZA

    Povratna autobuska karta za odrasle – 55 €;

    Povratna autobuska karta za decu do 12 godina – 45 €;

    Autobuska karta u jednom pravcu za odrasle – 50 €;

    Autobuska karta u jednom pravcu za decu do 12 godina – 40 €.

    Deca do 2 godine starosti ne plaćaju autobusku kartu, ali nemaju sopstveno sedište.

    DOPLATE ZA POLASKE IZ DRUGIH MESTA:

    Novi Sad, Zrenjanin – 25 €;

    Za organizaciju transfera, potrebno je minimum 5 putnika, osim ako agencija za odredjene polaske ne donese drugačiju odluku!

     

     

    DOPLATE ZA POLASKE IZ DRUGIH MESTA:

    Novi Sad, Zrenjanin – 25 €;

    Za organizaciju transfera, potrebno je minimum 5 putnika, osim ako agencija za odredjene polaske ne donese drugačiju odluku!

    SOPSTVENI PREVOZ:

    Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dva dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera (Globus tours-a) radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije, Konzularno odeljenje Crne Gore).

    U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije.Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatile kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da koriste rezervisani i uplaćeni smeštaj, biće izdat najranije dana pre početka putovanja.

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. dan – Polazak je dan ranije od datuma u tabeli.

    2-7. dan – Dolazak u Sutomore u prepodnevnim satima. Smeštaj u sobe (najranije od 14:00 h). Boravak u hotelu Bečići na bazi polupansiona. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.

    8 dan – Napuštanje soba najkasnije do 09:00 h.

    ARANŽMAN OBUHVATA:

    -smeštaj u hotelu Bečići u izabranoj smeštajnoj jedinici na bazi 7 polupansiona (doručak i večera – švedski sto),

    -organizaciju aranžmana.

    ARAMŽMAN NE OBUHVATA:

    -prevoz autobusom turističke klase(audio/video oprema A/C)

    – u cenu nije uključena boravišna taksa, plaća se na recepciji 1.5 € po danu za odraslu osobu deca od 12 do 18 godina 1.00€ po osobi I danu a za decu od 2 do 12 godina 0.50 €

    -međunarodno putno zdravstveno osiguranje,

    – individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu napomenute programom putovanja,

    a naprave se u toku puta ili boravka u hotelu

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:

    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišćenja usluge.

    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)

    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja

    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.

    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja).

    – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

     

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- OMNITURS TA, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11 7610127. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

     

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – „OMNITURS T.A“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedjenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    VAŽNE NAPOMENE:
    – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
    – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
    – fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
    -posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
    – grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
    – čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina. – korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
    – objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
    – u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenj (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
    – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
    – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
    – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice. – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
    – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
    – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
    – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
    – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
    – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
    – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
    – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
    – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
    – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
    – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
    – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
    – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
    – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

    Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.