• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • LETO 2024 / Severna Makedonija / Ohrid /

    Ohrid

    Ohrid spada u najlepše i najpoznatije odmaralište u Makedoniji. Ovaj pravoslavni centar smatra se najatraktivnijim gradom Makedonije i muzejem na otvorenom.
    Ohridsko jezero spada u jedno od najčistijih u Evropi, sa više vrsta flore i faune. Zbog svega toga, Ohrid kao i jezero sa svojim kulturnim i prirodnim bogatstvom su pod zastitom UNESCO-a od 1980. god. U njemu je osnovan prvi univerzitet na Balkanu. Poznat po slovenskim prosvetiteljima Klimentu i Naumu. Na obali jezera nalazi se preko 30 crkava, među kojima je i Sveti Pantelejmon, najstariji slovenski manastir. Najznačajnije znamenitosti su ohridska tvrđava, crkva Svete Sofije, sagrađena na temeljima rane hrišćanske bazilike, galerija Ohridskih ikona, crkva Svetog Klimenta, crkva Svetog Nauma, i po mnogima najlepša, crkva Svetog Jovana, na samoj litici jezera. U njoj je vladika Nikolaj bio protojerej, gde je i nastao Ohridski prolog, Zapisi s jezera i druga dela. Nacionalni muzej čuva kolekciju grčkih i slovenskih ikona i rukopisa. Kolekcija sa više od 800 ikona u vizantijskom stilu, po vrednosti je druga u svetu, odmah iza one u moskovskoj Tretjakovskoj galeriji. Danas je moderan turistički centar, sa velikim brojem ugostiteljskih objekata i najkvalitetnijim smeštajem koji smo izabrali za Vaš odmor. Brojni su nacionalni i specijalizovani restorani, kafici, diskoteke, što će Vaš odmor učiniti još zabavnijim.

    Cena:
    od 90€
    Polasci:
    maj — septembar
    Dana (noćenja):
    8 (7)
    Prevoz:
    autobus | sopstveni
    Smeštaj:
    PP/ND/NA

    Ohrid

    Ohrid je grad u Republici Severnoj Makedoniji i leži na obali istoimenog jezera. Prvi put se pominje u 4. v. p.n.e. pod nazivom Lihnidos. Čudesna arhitektura brojnih crkava sa sobom nosi duh starih vremena. Antički teatar, sa koga se pruža nezaboravni pogled na Ohridsko jezero, primao je do 5000 gledalaca, a nekada su se tu odvijale i gladijatorske borbe. Danas se koristi za potrebe raznih kulturnih manifestacija. Najlepši zalasci sunca pružaju se sa Samuilove tvrđave, krune ohridskog grada.
    Fitness Sesto fiorentino – Movement together… winstrol sale fitness casagiove – social event promotion association…

    Cena:
    od 90€
    Polasci:
    maj — septembar
    Dana (noćenja):
    8 (7)
    Prevoz:
    autobus | sopstveni
    Smeštaj:
    PP/ND/NA
    • Smeštaj

    • Prikaz na mapi
      VILA “JOCE” – nalazi se u centru Ohrida, na 250m od obale jezera. Raspolaže sa 1/2, 1/3 i 1/4  apartmanima. Svi su opremljeni sa francuskim ležajem, sopstveno kupatilo sa tuš kabinom, mini kuhinja komplet sa priborom, frižider , terasa, parno grejanje, kablovsku TV sa 54 kanala, internet konekciju WI-FI ,  klima uređaj  (doplata za korišćenje 3 eur  po danu – plaća se na licu mesta). Ispred vile postoji parking.Na 120 m od vile ima restoran.
      SKRAĆENI INFO
      Cene u tabeli su izražene u EUR po osobi na bazi 7 noćenja – smeštaj
      Struktura apartmanaUsluga03.06. 01.07.01.07. 08.07.08.07. 15.07.15.07. 22.07.22.07. 29.07.29.07. 05.08.05.08. 12.08.12.08. 19.0819.08. 26.0826.08. 02.09
      1/2NA115125130135145145145130120115
      1/3NA105115125130135135135125115110
      1/4NA100110115125130130130120110105

      Boravišna taksa se plaća na licu mesta 1 eur po danu

      LEGENDA: 1/2, 1/3 i 1/4 apartman; usluga NA = najam

      Boravišna taksa se plaća na licu mesta 1 eur po danu

      POPUSTI I DOPLATE:

      • Dete do 2 godine – gratis u zajedničkom lezaju
      • dete od 2-7 godina na zajedničkom ležaju plaća iznos od 50% od cene aranžmana
      • deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 80 % od cene aranžmana

      Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (plative) osobe.

      Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

      • Doplata za 1/1 – 70 % od cene aranžmana.
      • Doplata za doručak 6 eur (klasično posluživanje) i večeru za 8 eura (salata, jedno meso sa garnirom i hleb)
      • Svečana večera je 18  eura po osobi uz muzički program.
      • Doplata za klimu 5  eura po apartmanu.
    • O destinaciji

    • Ohrid spada u najlepše i najpoznatije odmaralište u Makedoniji. Ovaj pravoslavni centar smatra se najatraktivnijim gradom Makedonije i muzejem na otvorenom.
      Ohridsko jezero spada u jedno od najčistijih u Evropi, sa više vrsta flore i faune. Zbog svega toga, Ohrid kao i jezero sa svojim kulturnim i prirodnim bogatstvom su pod zastitom UNESCO-a od 1980. god. U njemu je osnovan prvi univerzitet na Balkanu. Poznat po slovenskim prosvetiteljima Klimentu i Naumu. Na obali jezera nalazi se preko 30 crkava, među kojima je i Sveti Pantelejmon, najstariji slovenski manastir. Najznačajnije znamenitosti su ohridska tvrđava, crkva Svete Sofije, sagrađena na temeljima rane hrišćanske bazilike, galerija Ohridskih ikona, crkva Svetog Klimenta, crkva Svetog Nauma, i po mnogima najlepša, crkva Svetog Jovana, na samoj litici jezera. U njoj je vladika Nikolaj bio protojerej, gde je i nastao Ohridski prolog, Zapisi s jezera i druga dela. Nacionalni muzej čuva kolekciju grčkih i slovenskih ikona i rukopisa. Kolekcija sa više od 800 ikona u vizantijskom stilu, po vrednosti je druga u svetu, odmah iza one u moskovskoj Tretjakovskoj galeriji. Danas je moderan turistički centar, sa velikim brojem ugostiteljskih objekata i najkvalitetnijim smeštajem koji smo izabrali za Vaš odmor. Brojni su nacionalni i specijalizovani restorani, kafici, diskoteke, što će Vaš odmor učiniti još zabavnijim.

    • Mapa

    • Prevoz

    • AUTOBUSKI PREVOZ:
      Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa BAS-ove autobuske stanice. Povratak iz Ohrida je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u večernjim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica, kao i vreme uplate). Sva deca starija od dve godine moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.

      SOPSTVENI PREVOZ:

      Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum pet dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije.

      ARANŽMAN OBUHVATA:
      – smeštaj na bazi 7 noćenja u izabranom objektu i tipu smeštaja
      – usluge inopartnera tokom boravka

      ARANŽMAN NE OBUHVATA:
      – autobuski prevoz
      – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
      – boravišnu taksu (plaća se na licu mesta 1 eura po danu)
      – fakultativne izlete i ulaznice.
      – korišćenje klime


       POPUSTI I DOPLATE:

      • Dete do 2 godine – gratis u zajedničkom lezaju
      • dete od 2-7 godina na zajedničkom ležaju plaća iznos od 50% od cene aranžmana
      • deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 80 % od cene aranžmana

      Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (plative) osobe.

      Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

       

      • Doplata za 1/1 –  70 % od cene aranžmana.
      • Svečana večera je 18  eura po osobi uz muzički program.
      • Doplata za klimu na licu mesta

       

      Organizator prevoza je kompanija Galeb AD Ohrid, koja saobraća na relaciji Beograd-Ohrid-Beograd,   prema sopstvenom redu vožnje. Polasci se realizuju sa Beogradske autobuske stanice BAS. -redovna linija.

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:
      1.dan – Dolazak u Ohrid. Smeštaj u vili najkasnije do 14:00.
      2.-7.dan – Boravak u sobama, apartmanima na bazi izabrane usluge.
      8.dan – Napuštanje apartmana do 09:00. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluge.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    • OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

      VAŽNE NAPOMENE:
      – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
      – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
      – fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
      -posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
      – grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
      – čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina. – korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
      – objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
      – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
      – u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenj (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
      – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
      – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
      – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice. – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
      – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
      – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
      – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
      – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
      – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
      – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
      – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
      – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
      – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
      – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
      – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
      – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
      – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

      Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    Prikaz na mapi
    VILA “JOCE” – nalazi se u centru Ohrida, na 250m od obale jezera. Raspolaže sa 1/2, 1/3 i 1/4  apartmanima. Svi su opremljeni sa francuskim ležajem, sopstveno kupatilo sa tuš kabinom, mini kuhinja komplet sa priborom, frižider , terasa, parno grejanje, kablovsku TV sa 54 kanala, internet konekciju WI-FI ,  klima uređaj  (doplata za korišćenje 3 eur  po danu – plaća se na licu mesta). Ispred vile postoji parking.Na 120 m od vile ima restoran.
    SKRAĆENI INFO
    Cene u tabeli su izražene u EUR po osobi na bazi 7 noćenja – smeštaj
    Struktura apartmanaUsluga03.06. 01.07.01.07. 08.07.08.07. 15.07.15.07. 22.07.22.07. 29.07.29.07. 05.08.05.08. 12.08.12.08. 19.0819.08. 26.0826.08. 02.09
    1/2NA115125130135145145145130120115
    1/3NA105115125130135135135125115110
    1/4NA100110115125130130130120110105

    Boravišna taksa se plaća na licu mesta 1 eur po danu

    LEGENDA: 1/2, 1/3 i 1/4 apartman; usluga NA = najam

    Boravišna taksa se plaća na licu mesta 1 eur po danu

    POPUSTI I DOPLATE:

    • Dete do 2 godine – gratis u zajedničkom lezaju
    • dete od 2-7 godina na zajedničkom ležaju plaća iznos od 50% od cene aranžmana
    • deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 80 % od cene aranžmana

    Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (plative) osobe.

    Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

    • Doplata za 1/1 – 70 % od cene aranžmana.
    • Doplata za doručak 6 eur (klasično posluživanje) i večeru za 8 eura (salata, jedno meso sa garnirom i hleb)
    • Svečana večera je 18  eura po osobi uz muzički program.
    • Doplata za klimu 5  eura po apartmanu.

    Ohrid spada u najlepše i najpoznatije odmaralište u Makedoniji. Ovaj pravoslavni centar smatra se najatraktivnijim gradom Makedonije i muzejem na otvorenom.
    Ohridsko jezero spada u jedno od najčistijih u Evropi, sa više vrsta flore i faune. Zbog svega toga, Ohrid kao i jezero sa svojim kulturnim i prirodnim bogatstvom su pod zastitom UNESCO-a od 1980. god. U njemu je osnovan prvi univerzitet na Balkanu. Poznat po slovenskim prosvetiteljima Klimentu i Naumu. Na obali jezera nalazi se preko 30 crkava, među kojima je i Sveti Pantelejmon, najstariji slovenski manastir. Najznačajnije znamenitosti su ohridska tvrđava, crkva Svete Sofije, sagrađena na temeljima rane hrišćanske bazilike, galerija Ohridskih ikona, crkva Svetog Klimenta, crkva Svetog Nauma, i po mnogima najlepša, crkva Svetog Jovana, na samoj litici jezera. U njoj je vladika Nikolaj bio protojerej, gde je i nastao Ohridski prolog, Zapisi s jezera i druga dela. Nacionalni muzej čuva kolekciju grčkih i slovenskih ikona i rukopisa. Kolekcija sa više od 800 ikona u vizantijskom stilu, po vrednosti je druga u svetu, odmah iza one u moskovskoj Tretjakovskoj galeriji. Danas je moderan turistički centar, sa velikim brojem ugostiteljskih objekata i najkvalitetnijim smeštajem koji smo izabrali za Vaš odmor. Brojni su nacionalni i specijalizovani restorani, kafici, diskoteke, što će Vaš odmor učiniti još zabavnijim.

    AUTOBUSKI PREVOZ:
    Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa BAS-ove autobuske stanice. Povratak iz Ohrida je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u večernjim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica, kao i vreme uplate). Sva deca starija od dve godine moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.

    SOPSTVENI PREVOZ:

    Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum pet dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije.

    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – smeštaj na bazi 7 noćenja u izabranom objektu i tipu smeštaja
    – usluge inopartnera tokom boravka

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – autobuski prevoz
    – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
    – boravišnu taksu (plaća se na licu mesta 1 eura po danu)
    – fakultativne izlete i ulaznice.
    – korišćenje klime


     POPUSTI I DOPLATE:

    • Dete do 2 godine – gratis u zajedničkom lezaju
    • dete od 2-7 godina na zajedničkom ležaju plaća iznos od 50% od cene aranžmana
    • deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 80 % od cene aranžmana

    Navedeni popusti važe samo u pratnji 2 odrasle (plative) osobe.

    Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.

     

    • Doplata za 1/1 –  70 % od cene aranžmana.
    • Svečana večera je 18  eura po osobi uz muzički program.
    • Doplata za klimu na licu mesta

     

    Organizator prevoza je kompanija Galeb AD Ohrid, koja saobraća na relaciji Beograd-Ohrid-Beograd,   prema sopstvenom redu vožnje. Polasci se realizuju sa Beogradske autobuske stanice BAS. -redovna linija.

    PROGRAM PUTOVANJA:
    1.dan – Dolazak u Ohrid. Smeštaj u vili najkasnije do 14:00.
    2.-7.dan – Boravak u sobama, apartmanima na bazi izabrane usluge.
    8.dan – Napuštanje apartmana do 09:00. Povratak sopstvenim prevozom. Kraj usluge.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    VAŽNE NAPOMENE:
    – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
    – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
    – fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
    -posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
    – grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
    – čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina. – korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
    – objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
    – u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenj (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
    – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
    – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
    – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice. – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
    – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
    – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
    – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
    – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
    – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
    – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
    – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
    – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
    – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
    – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
    – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
    – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
    – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

    Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.