• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana  hotela i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    • O destinaciji

    • Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    • Prevoz

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    Srbija je jedna od najlepših zemalja brdovitog dela Balkanskog poluostrva. Burna i duga istorija, tradicija, bogato kulturno nasleđe i srdačni ljudi riznica su pravog izobilja. Spoj modernog i tradicionalnog zateći ćete u Beogradu, glavnom gradu, a ljubitelje urbanog će obradovati mnoštvo kafića, restorana i splavova. Zemlju krase brojne prirodne lepote poput nacionalnih parkova, prelepih jezera, reka, vodopada i pećina, arheoloških nalazišta, tvrđava, poznatih skijaških i wellness / spa centara. Upustite se u avanturu koju ćete zauvek pamtiti!

    PROGRAM PUTOVANJA:

    NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hotel Omorika 3*

    3/5

    U najlepšem delu planine Tare, smešten je hotel ,,Omorika” koji svojim sadržajima pruža mogudnosti za odmor, zabavu i rekreaciju. Hotel je sa tri zvezdice i raspolaže sa dva apartmana prezident, osam apartmana, 156 komfornih soba (od čega 18 potpuno renoviranih superior soba).
    Sve sobe raspolažu sopstvenim kupatilom sa tuš kabinom ili kadom, kompletnim toaletnim priborom, direktnom telefonskom linijom sa recepcijom, besplatnim bežičnim internetom i IP televizijom. Čišćenje soba i apartmana, menjanje peškira i posteljina su deo svakodnevne usluge. Za naše goste obezbeđen je besplatan parking.
    Pored hotelskog restorana, na raspolaganju gostima je i banket sala, VIP salon, aperitiv bar, poslastičarnica, terasa, prodavnica suvenira, frizerski salon, salon lepote, ambulanta, biblioteka. Hotel nudi sadržaje kao što su: poluolimpijski zatvoreni bazen sa saunom, teretana, kuglana, stoni tenis, bilijar, salon igara za decu, internet cabinet, ambulanta, biblioteka. Bežični internet je dostupan u holu hotela i svim salama.
    U neposrednoj blizini hotela je travnati fudbalski teren, trim staza duga 1900 metara sa sportskim spravama, 10 km uređenih šetnih staza u borovoj šumi, dva teniska terena i tereni za rukomet, košarku i odbojku kao i ski staza duga 300 metara pogodna za školu skijanja.
    U hotelu se održava veliki broj seminara, kongresa i savetovanja jer u svom sastavu ima kongresnu salu sa potrebnom audio-vizuelnom opremom i više manjih sala za rad.

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Sportski sadržaj
    PERIOD
    Tip sobe
    01.03.2024. 01.04.2024.01.04.2024. 26.04.2024.26.04.2024. 06.05.2024.06.05.2024. 07.07.2024.07.07.2024. 01.09.2024.01.09.2024. 01.11.2024.01.11.2024. 08.11.2024.08.11.2024.
    11.11.2024.
    11.11.20.24.
    30.12.2024.
    MASTER APARTMAN7.5009.50010.5009.50010.50010.0008.5009.0008.500
    SUPERIOR APARTMAN7.0009.00010.0009.00010.0009.5008.0008.5008.000
    DVOKREVETNA SUPERIOR SOBA6.4008.5009.0008.5009.0008.5007.5008.0007.500
    PORODIČNA SUPERIOR
    SOBA SA POGLEDOM
    5.9008.0008.5008.0008.0007.9007.0007.5007.000
    PORODIČNA SUPERIOR SOBA5.9008.0008.5008.0007.8007.7006.8007.3006.800
    APARTMAN “OMORIKA”5.7007.5008.2007.5007.5007.0006.5006.7006.500
    JEDNOKREVETNA SOBA5.4006.4007.0006.7007.0006.7006.0006.3006.000
    PREMIUM SOBA5.3006.0006.6006.3006.5006.3005.9006.2005.900
    DVOKREVETNA SOBA
    SA TERASOM
    5.1005.8006.4006.1006.3006.1005.7006.0005.700
    DUPLEKS SOBA5.0005.7006.3006.0006.1006.0005.5005.8005.500
    STANDARD SOBA4.8005.6006.2005.9006.0005.8005.3005.6005.300
    EKONOMIK SOBA4.7005.4005.9005.6005.8005.6005.1005.4005.100
    PORODIČNA SOBA4.5005.3005.8005.5005.6005.5005.0005.3005.000

    * Cene su izražene po osobi po danu na bazi polupansiona.
    Uslovi za Porodične superior sobe, Superior sobe, Master, Superior apartmane i apartmane „Omorika“ u hotelu „Omorika“ Tara:
    Deca do 7 (sedam godina) ne plaćaju boravak, a deca od 7 do 12 godina plaćaju:
    - 60% od cene ukoliko koriste poseban ležaj i hranu,
    - 40% od cene ukoliko koriste hranu i spavaju sa oba roditelja ili sa dve odrasle osobe.
    * Uslovi za sve ostale tipove soba u hotelu „Omorika“ Tara:
    Deca do 5 (pet godina) ne plaćaju boravak, a deca od 5 do 12 godina plaćaju:
    - 60% od cene ukoliko koriste poseban ležaj i hranu,
    - 40% od cene ukoliko koriste hranu i spavaju sa oba roditelja ili sa dve odrasle osobe.
    * U hotelu „Omorika“ Tara ukoliko 1 (jedna) osoba boravi u superior apartmanima, master apartmanima, superior sobama,
    apartmanu „Omorika“ ili u sobama sa terasom cena se uvećava za 30%.
    U hotelu „Omorika“ ukoliko jedna osoba boravi u porodičnoj superior sobi sa terasom plaća cenu superior sobe sa terasom
    uvećane za 30%, ukoliko 2 osobe borave u porodičnoj superior sobi sa terasom naplaćuje se cena superior sobe sa terasom.
    * U cenu nije uračunata boravišna taksa i osiguranje što se plaća posebno.

    Slični aranžmani

    Претходна
    Следећи