• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Stara planina (planina Balkan) je najviša i najrasprostranjenija karpatsko-balkanska planina, koja je ujedno prirodna granica prema Bugarskoj. Ova balkanska lepotica, koju krase parkovi prirode, prirodni rezervati i zaštićena područja, jedan je od najznačajnijih skijaških centara. Dragulj Stare planine svakako je vrh Babin zub, prirodni rezervat i čuveno skijalište. Čine ga tri staze: Konjarnik, Sunčana dolina i Markova livada. Planina je prekrivena snegom čak pet meseci u godini, tako da predstavlja jednu od omiljenih zimskih destinacija na čitavom Balkanu.

    • O destinaciji

    • Stara planina (planina Balkan) je najviša i najrasprostranjenija karpatsko-balkanska planina, koja je ujedno prirodna granica prema Bugarskoj. Ova balkanska lepotica, koju krase parkovi prirode, prirodni rezervati i zaštićena područja, jedan je od najznačajnijih skijaških centara. Dragulj Stare planine svakako je vrh Babin zub, prirodni rezervat i čuveno skijalište. Čine ga tri staze: Konjarnik, Sunčana dolina i Markova livada. Planina je prekrivena snegom čak pet meseci u godini, tako da predstavlja jednu od omiljenih zimskih destinacija na čitavom Balkanu.

    • Prevoz

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10 h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10 h.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    Stara planina (planina Balkan) je najviša i najrasprostranjenija karpatsko-balkanska planina, koja je ujedno prirodna granica prema Bugarskoj. Ova balkanska lepotica, koju krase parkovi prirode, prirodni rezervati i zaštićena područja, jedan je od najznačajnijih skijaških centara. Dragulj Stare planine svakako je vrh Babin zub, prirodni rezervat i čuveno skijalište. Čine ga tri staze: Konjarnik, Sunčana dolina i Markova livada. Planina je prekrivena snegom čak pet meseci u godini, tako da predstavlja jednu od omiljenih zimskih destinacija na čitavom Balkanu.

    PROGRAM PUTOVANJA:

    NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10 h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10 h.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hotel Babin Zub

    2/5

    Lokacija: Hotel „Babin Zub“ na Staroj Planini na 1.577 m/nv, u gustoj bukovoj šumi, nalazi se u podnožju stenovitog vrha Babin zub (1.785 mnv) po kome je dobio ime. Zapadna strana ovog vrha, ispod koga se nalazi hotel, je karakteristična po vertikalnim odsecima stena sa visinom do 200m. Jedan od njih je nalik starom zubu, odakle potiče i naziv samog masiva.

    U neposrednoj blizini hotela „Babin zub“ nalazi se i planinarski dom „Midžor“. Od hotela „Stara planina“ je udaljen 4,2 km, a do najbliže skijaške staze „Konjarnik“ ima 400m. Udaljenosti do najvišeg vrha Stare planine Midžor je 8 km.

    Hotel „Babin zub“ je izgradjen 2000 godine i poslovao je u okviru preduzeća Elektroprivreda Srbije ondosno pod upravom EPSTOURS-a. Hotel, je prestao da radi tokom 2014. godine a 2017. god. ga je je preuzelo preduzeće Stara planina Resort, koje će njime upravljati zajedno sa JP Stara planina. Hotel Babin zub tako je postao deo preduzeća Stara planina Resort i u državnom je vlasništvu. Pod novim rukovodstvom je ponovo otvoren sredinom decembra 2017 godine.

    Hotelski sadržaji: Hotel “Babin Zub” raspolaže smeštajnim kapacitetom od 60 ležajeva u 1/2, 1/2+1 i 1/3 sobama i dva apartmana, kao i recepcijom, restoranom sa 70 mesta, banket salom od 10 mesta i salom za sastanke od 40 mesta, skijašnicom i TV i kamin-salom. U hotelu je dostupan besplatan WIFI internet pristup. U neposrednoj blizini hotela se nalazi i parking, kao i ograđeni teren za male sportove (odbojka, košarka) koji se koristi tokom leta.

    icons_recepcija_true
    Restoran
    HOTEL BABIN ZUB** - Stara planina, Zima 2022 / 2023
    Cena po osobiPERIOD:01.DEC 30.DEC30.DEC
    21.JAN
    21.JAN 11.FEB11.FEB
    18.FEB
    18.FEB 31.MAR
    19 SOBA + 2 APPODR+DECAUSLUGA / MIN NOĆI11111
    1/2 ili 1/3 soba2+0, 2+1, 3+0NOĆENJE SA DORUČKOM5.4105.7655.4105.7655.410
    1/2 ili 1/3 soba2+0, 2+1, 3+0POLUPANSION6.2356.5906.2356.5906.235
    1/2 ili 1/3 soba2+0, 2+1, 3+0PUN PANSION6.8207.1756.8207.1756.820
    Cena po APP
    APARTMAN3+0 ili 2+2NOĆENJE SA DORUČKOM14.00014.59014.00014.59014.000
    APARTMAN3+0 ili 2+2POLUPANSION14.70015.41014.70015.41014.700
    APARTMAN3+0 ili 2+2PUN PANSION15.41016.12015.41016.12015.410

    Slični aranžmani

    Претходна
    Следећи