• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Zima / SRBIJA ZIMA / Kopaonik /

    Kopaonik

    Kopaonik je naša najveća i najlepša planina smeštena u južnom delu Srbije okružena Ibrom, Labom i slivom Rasine i Toplice. Krasi je nadimak “Sunčana planina” Zbog 200 sunčanih dana, a tokom 160 snežnih dana možete uživati u alpskom skijanju na stazama dugim 50 km, poput
    Karamana, Sunčane doline, Pančićevog vrha, Malog jezera i dr. Sve ski-staze su međusobno povezane i prilagođene svim grupama posetilaca. Ukoliko se odlučite da zimujete u Srbiji, Kopaonik je idealan izbor za vas.

    Cena:
    6.110 RSD
    Polasci:
    Decembar – Mart
    Dana (noćenja):
    8 (7)
    Prevoz:
    Autobusom
    Smeštaj:
    Najam I Polupansion I Pun Pansion

    Kopaonik

    Kopaonik je naša najveća i najlepša planina smeštena u južnom delu Srbije okružena Ibrom, Labom i slivom Rasine i Toplice. Krasi je nadimak “Sunčana planina” Zbog 200 sunčanih dana, a tokom 160 snežnih dana možete uživati u alpskom skijanju na stazama dugim 50 km, poput Karamana, Sunčane doline, Pančićevog vrha, Malog jezera i dr. Sve ski-staze su međusobno povezane i prilagođene svim grupama posetilaca. Ukoliko se odlučite da zimujete u Srbiji, Kopaonik je idealan izbor za vas.

    Cena:
    6.110 RSD
    Polasci:
    Decembar – Mart
    Dana (noćenja):
    8 (7)
    Prevoz:
    Autobusom
    Smeštaj:
    Najam I Polupansion I Pun Pansion
    • Smeštaj

    • Prikaz na mapi
      3/5
      Vila Kopaonik *** jedan od novijih objekata na Kopaoniku, koji je svoje prve goste primio decembra 2014 god. Nalazi se na nadmorskoj visini od 1710m i smešten je u samom središtu turističkog centra Kopaonik, u neposrednoj blizini „JAT apartmana“ i sa direktnim prilazom uz glavnu saobraćajnicu. Arhitektonski je apsolutno uklopljena u ambijent srpske skijaške lepotice. Vila Kopaonik*** je savremeno projektovan objekat koji svojom funkcionalnošću omogućava vrhunski kvalitet i komfor prilagodjen svakodnevnim potrebama korisnika. Enterijerska rešenja oplemenjena su upotrebom prvoklasnih materijala zidnih i podnih obloga, stolarije i ostalih ugradnih elemenata. Tehnička oprema i aparati pružaju dodatni kvalitet i komfor, prilagođen svakodnevnim potrebama korisnika. Korisnicima su na raspolaganju studija i apartmani veličine od 28 do 62m2, neki sa terasom, kao i dvoetažna podzemna garaža sa 30 garažnih mesta. Bešumni hidraulični lift sa 8 stanica povezuje i garažu sa objektom. Da ostanete informisani i u kontaktu pomoći će vam velika ponuda kablovskih kanala kao i besplatan Wi-Fi internet za goste objekta. Vila Kopaonik*** poseduje skijašnicu – prostoriju za čuvanje ski opreme koja je sigurno najkomotniji prostor te vrste na Kopaoniku. Odabirom boravka u Vili Kopaonik svakako ćete napraviti pravi izbor.
      SKRAĆENI INFO
      Prikaz na mapi
      Vila Zvončica je novoizgradjen objekat apartmanskog tipa na Kopaoniku koji je svoje prve goste dočekao u decembru 2016 god. Okružena borovom šumom i ušuškana u samom središtu turističkog centra Kopaonik, vila sa najlepšim imenom na planini je pravi izbor za svakoga ko želi da svoj odmor provede u mirnom zimskom ambijentu a opet u centru svih dešavanja. Savremeno opremljen objekat vrhunskog kvaliteta pružiće komfor i najprobirljivijim gostima. Od ski staze Karaman Greben je udaljena oko 250m šumskim putićem, od polazišta žičare Karaman Greben oko 250m a od glavnog ulaza u Grand Hotel & Spa oko 100m. Na raspolaganju su studiji i apartmani veličine od 20 do 50m2. Da ostanete informisani i u kontaktu omogućiće vam velika ponuda kablovskih kanala kao i besplatan Wi-Fi internet za goste objekta. Odabirom boravka u Vili Zvončica pružićete sebi potpun ugođaj.
      SKRAĆENI INFO
      Prikaz na mapi
      4/5
      Luksuzni Gorski Hotel & Spa Kopaonik 20. januara 2019. godine otvorio je vrata svim posetiocima najpoznatijeg ski centra Srbije. Gorski Hotel & Spa Kopaonik svojim gostima nudi komfor, vrhunsku uslugu i potpuni doživljaj planinske atmosfere. Sa čak 118 komfornih smeštajnih jedinica Gorski Hotel Kopaonik predstavlja pravo osveženje u ponudi hotela na Kopaoniku i najluksuzniji hotel čuvene Srebrne planine. Na raspolaganju su vam 97 luksuznih soba i 21 apartman, a kapaciteti ovog hotela omogućavaju smeštaj za više od 400 gostiju. Gorski Hotel je kategorisan kao hotel sa 4 zvezdice, iako zahvaljujući luksuzu i komforu koji pruža svojim gostima, svojoj opremljenosti, kao i kvalitet ugrađenih materijala i opreme zavređuje punih 5 zvezdica. Ukoliko je vaš izbor za zimovanje Gorski Hotel & Spa Kopaonik, sigurno ćete uživati u svim čarima zimovanja i boravka na planini. Projektanti su želeli, a svakako i uspeli da prinesu miris i lepotu drveta, svetlost kopaoničkog sunca, kao i jedinstven pogled ka vrhovima srebrne lepotice.
      SKRAĆENI INFO
      Prikaz na mapi
      4/5
      Objekat Nebeske Stolice 1, od svog otvaranja predstavlja jedan od najtraženijih objekata na Kopaoniku. Gostoljubivost domaćina, pozicija objekta i prijatan ambijent kako studija / apartmana tako i restorana „L`amii učiniće vaš odmor nezaboravnim. Pomenućemo i jednu od najsučajnijih terasa na Kopaoniku i sigurno najbolje mesto da se opustite uživajući u pogledu na vaše dete, koje prve skijaške korake odskijava na Mašincu. Nebeska Stolica 1 se nalazi na samoj ski stazi Mašinac, broj staze 22, u neposrednoj blizini hotela Grand. Hotel je tipa ski-in ski-out i predstavlja odličan izbor za porodice sa decom.
      SKRAĆENI INFO
      Prikaz na mapi
      5/5
      Hotel Hotel Viceroy Kopaonik Mountain Resort prvi je luksuzni hotel na Kopaoniku sa pet zvezdica (5*) i pripada međunarodnom lancu hotela Viceroy Hotels and Resorts. Ovo je prvi objekat koji kompanija otvara u Evropi, a tek druga skijaška destinacija u okviru portfolija grupe. Hotel poseduje 119 soba, od toga 66 king soba, 34 double queen i 19 apartmana. Većina soba je sa balkonom i pogledom na planinu i staze. Da uživaju u gastronomskim umećima vrhunskih kulinarskih majstora kao i ponudi pića iz celoga sveta, gostima će biti na raspolaganju tri restorana i dva bara (uključujući skijaški salon Apres) nudeći im dobrodošlicu da se opuste i prepuste. Da ugođaj bude potpun gostima Viceroy Hotela Kopaonik na raspolaganju je Spa & Wellness centar sa šest masažnih soba, dva spoljna i jedan unutrašnji bazen, hamam, teretana i salon lepote. KONGRESNI CENTAR Hotel Viceroy Kopaonik Mountain Resort poseduje dve sale za sastanke koje mogu da prime između 40 i 70 osoba i „boardroom“ za 12 osoba idealan za privatne sastanke. Dve veće sale imaju prirodno svetlo, terase i pogled na planinu. Naravno za skijaše tu je i moderno opremljena skijašnica i ski rental sa direktnim izlaskom na stazu, pa se ovaj ovjekat smatra SKI IN – SKI OUT hotelom.
      SKRAĆENI INFO
      Prikaz na mapi
      5/5
      Aparthotel Nebeska Stolica 2 se nalazi iznad objekta Nebeska stolica 1, na samoj ski stazi (Mašinac, broj staze 22,  u neposrednoj blizini hotela Grand. Hotel je tipa ski-in ski-out i predstavlja odličan izbor za porodice sa decom. Savremena oprema, uklopljena u prijatan ambijent kojim preovladjuju detalji drveta učiniće vaš boravak u jednom od studija/apartmana ili soba udobnim. Besplatan wireless pristup internetu dostupan je u celom hotelu. Nebeske stolice 2 na Kopaoniku, su savršeno pozicioniran objekat kako za skijaše tako i za druge goste i jedini su hotel lociran na samoj ski stazi, što je sigurno razlog da je prvi na listi želja skijaša koji svoj odmor provode sa decom.
      SKRAĆENI INFO
    • O destinaciji

    • Kopaonik je naša najveća i najlepša planina smeštena u južnom delu Srbije okružena Ibrom, Labom i slivom Rasine i Toplice. Krasi je nadimak “Sunčana planina” Zbog 200 sunčanih dana, a tokom 160 snežnih dana možete uživati u alpskom skijanju na stazama dugim 50 km, poput
      Karamana, Sunčane doline, Pančićevog vrha, Malog jezera i dr. Sve ski-staze su međusobno povezane i prilagođene svim grupama posetilaca. Ukoliko se odlučite da zimujete u Srbiji, Kopaonik je idealan izbor za vas.

    • Mapa

    • Prevoz

    • Prevoz do Kopaonika
      Agencija u okviru svoje celokupne ponude nudi različite opcije prevoza do i sa Kopaonika. Pogledajte koji je dostupan prevoz do Kopaonika, čarter red vožnje, fotografije željenog tipa transporta (autobus, minibus, kompi ili prevoz sa ličnim vozačem do Kopaonika).

      • Autobus do Kopaonika: Autobuski prevoz agencije  se obavlja udobnim i modernim turističkim autobusima, klase sa 15 do 60 sedišta. Autobus za Kopaonik polazi iz Beograda i Novog Sada svake nedelje.

      • Kombi prevoz Kopaonik: Kombi ili Minibus prevoz do Kopaonika je odličan vid transporta kada ne možete stići do mesta odakle polazi autobus, jer se kombi prevoz obavlja od „vrata do vrata”. Minibus agencije agencija dolazi na vašu kućnu dresu i prevozi vas do smeštajnog objekta koji ste izabrali.

      • Individualno organizovan prevoz do Kopaonika: Za one koji žele maksimalnu slobodu i komfor tokom putovanja do Kopaonika, a pritom žele da uživaju u pogodnosti organizovanog prevoza. Agencijal nudi mogućnost iznajmljivanja vozila sa vozačem za vas i vaše društvo ili porodicu. U sezoni 2020/2021 u ponudi su opcije prevoza iz Beograda sa kućne adrese do Kopaonikom, svakoga dana, sa cenom po vozilu: FRIENDS SAFE – do 7 osoba i FAMILY SAFE – 3-4 osobe

      Odaberite svoj tip prevoza i provedite nezaboravan odmor na najpoznatijoj planini Srbije. Dobrodošli na Kopaonik!

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    • Uslovi i informacije

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Napomene

    • OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

      VAŽNE NAPOMENE:
      – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
      – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
      – fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
      -posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
      – grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
      – čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina. – korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
      – objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
      – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
      – u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenj (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
      – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
      – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
      – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice. – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
      – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
      – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
      – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
      – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
      – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
      – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
      – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
      – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
      – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
      – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
      – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
      – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
      – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

      Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    Prikaz na mapi
    3/5
    Vila Kopaonik *** jedan od novijih objekata na Kopaoniku, koji je svoje prve goste primio decembra 2014 god. Nalazi se na nadmorskoj visini od 1710m i smešten je u samom središtu turističkog centra Kopaonik, u neposrednoj blizini „JAT apartmana“ i sa direktnim prilazom uz glavnu saobraćajnicu. Arhitektonski je apsolutno uklopljena u ambijent srpske skijaške lepotice. Vila Kopaonik*** je savremeno projektovan objekat koji svojom funkcionalnošću omogućava vrhunski kvalitet i komfor prilagodjen svakodnevnim potrebama korisnika. Enterijerska rešenja oplemenjena su upotrebom prvoklasnih materijala zidnih i podnih obloga, stolarije i ostalih ugradnih elemenata. Tehnička oprema i aparati pružaju dodatni kvalitet i komfor, prilagođen svakodnevnim potrebama korisnika. Korisnicima su na raspolaganju studija i apartmani veličine od 28 do 62m2, neki sa terasom, kao i dvoetažna podzemna garaža sa 30 garažnih mesta. Bešumni hidraulični lift sa 8 stanica povezuje i garažu sa objektom. Da ostanete informisani i u kontaktu pomoći će vam velika ponuda kablovskih kanala kao i besplatan Wi-Fi internet za goste objekta. Vila Kopaonik*** poseduje skijašnicu – prostoriju za čuvanje ski opreme koja je sigurno najkomotniji prostor te vrste na Kopaoniku. Odabirom boravka u Vili Kopaonik svakako ćete napraviti pravi izbor.
    SKRAĆENI INFO
    Prikaz na mapi
    Vila Zvončica je novoizgradjen objekat apartmanskog tipa na Kopaoniku koji je svoje prve goste dočekao u decembru 2016 god. Okružena borovom šumom i ušuškana u samom središtu turističkog centra Kopaonik, vila sa najlepšim imenom na planini je pravi izbor za svakoga ko želi da svoj odmor provede u mirnom zimskom ambijentu a opet u centru svih dešavanja. Savremeno opremljen objekat vrhunskog kvaliteta pružiće komfor i najprobirljivijim gostima. Od ski staze Karaman Greben je udaljena oko 250m šumskim putićem, od polazišta žičare Karaman Greben oko 250m a od glavnog ulaza u Grand Hotel & Spa oko 100m. Na raspolaganju su studiji i apartmani veličine od 20 do 50m2. Da ostanete informisani i u kontaktu omogućiće vam velika ponuda kablovskih kanala kao i besplatan Wi-Fi internet za goste objekta. Odabirom boravka u Vili Zvončica pružićete sebi potpun ugođaj.
    SKRAĆENI INFO
    Prikaz na mapi
    4/5
    Luksuzni Gorski Hotel & Spa Kopaonik 20. januara 2019. godine otvorio je vrata svim posetiocima najpoznatijeg ski centra Srbije. Gorski Hotel & Spa Kopaonik svojim gostima nudi komfor, vrhunsku uslugu i potpuni doživljaj planinske atmosfere. Sa čak 118 komfornih smeštajnih jedinica Gorski Hotel Kopaonik predstavlja pravo osveženje u ponudi hotela na Kopaoniku i najluksuzniji hotel čuvene Srebrne planine. Na raspolaganju su vam 97 luksuznih soba i 21 apartman, a kapaciteti ovog hotela omogućavaju smeštaj za više od 400 gostiju. Gorski Hotel je kategorisan kao hotel sa 4 zvezdice, iako zahvaljujući luksuzu i komforu koji pruža svojim gostima, svojoj opremljenosti, kao i kvalitet ugrađenih materijala i opreme zavređuje punih 5 zvezdica. Ukoliko je vaš izbor za zimovanje Gorski Hotel & Spa Kopaonik, sigurno ćete uživati u svim čarima zimovanja i boravka na planini. Projektanti su želeli, a svakako i uspeli da prinesu miris i lepotu drveta, svetlost kopaoničkog sunca, kao i jedinstven pogled ka vrhovima srebrne lepotice.
    SKRAĆENI INFO
    Prikaz na mapi
    4/5
    Objekat Nebeske Stolice 1, od svog otvaranja predstavlja jedan od najtraženijih objekata na Kopaoniku. Gostoljubivost domaćina, pozicija objekta i prijatan ambijent kako studija / apartmana tako i restorana „L`amii učiniće vaš odmor nezaboravnim. Pomenućemo i jednu od najsučajnijih terasa na Kopaoniku i sigurno najbolje mesto da se opustite uživajući u pogledu na vaše dete, koje prve skijaške korake odskijava na Mašincu. Nebeska Stolica 1 se nalazi na samoj ski stazi Mašinac, broj staze 22, u neposrednoj blizini hotela Grand. Hotel je tipa ski-in ski-out i predstavlja odličan izbor za porodice sa decom.
    SKRAĆENI INFO
    Prikaz na mapi
    5/5
    Hotel Hotel Viceroy Kopaonik Mountain Resort prvi je luksuzni hotel na Kopaoniku sa pet zvezdica (5*) i pripada međunarodnom lancu hotela Viceroy Hotels and Resorts. Ovo je prvi objekat koji kompanija otvara u Evropi, a tek druga skijaška destinacija u okviru portfolija grupe. Hotel poseduje 119 soba, od toga 66 king soba, 34 double queen i 19 apartmana. Većina soba je sa balkonom i pogledom na planinu i staze. Da uživaju u gastronomskim umećima vrhunskih kulinarskih majstora kao i ponudi pića iz celoga sveta, gostima će biti na raspolaganju tri restorana i dva bara (uključujući skijaški salon Apres) nudeći im dobrodošlicu da se opuste i prepuste. Da ugođaj bude potpun gostima Viceroy Hotela Kopaonik na raspolaganju je Spa & Wellness centar sa šest masažnih soba, dva spoljna i jedan unutrašnji bazen, hamam, teretana i salon lepote. KONGRESNI CENTAR Hotel Viceroy Kopaonik Mountain Resort poseduje dve sale za sastanke koje mogu da prime između 40 i 70 osoba i „boardroom“ za 12 osoba idealan za privatne sastanke. Dve veće sale imaju prirodno svetlo, terase i pogled na planinu. Naravno za skijaše tu je i moderno opremljena skijašnica i ski rental sa direktnim izlaskom na stazu, pa se ovaj ovjekat smatra SKI IN – SKI OUT hotelom.
    SKRAĆENI INFO
    Prikaz na mapi
    5/5
    Aparthotel Nebeska Stolica 2 se nalazi iznad objekta Nebeska stolica 1, na samoj ski stazi (Mašinac, broj staze 22,  u neposrednoj blizini hotela Grand. Hotel je tipa ski-in ski-out i predstavlja odličan izbor za porodice sa decom. Savremena oprema, uklopljena u prijatan ambijent kojim preovladjuju detalji drveta učiniće vaš boravak u jednom od studija/apartmana ili soba udobnim. Besplatan wireless pristup internetu dostupan je u celom hotelu. Nebeske stolice 2 na Kopaoniku, su savršeno pozicioniran objekat kako za skijaše tako i za druge goste i jedini su hotel lociran na samoj ski stazi, što je sigurno razlog da je prvi na listi želja skijaša koji svoj odmor provode sa decom.
    SKRAĆENI INFO

    Kopaonik je naša najveća i najlepša planina smeštena u južnom delu Srbije okružena Ibrom, Labom i slivom Rasine i Toplice. Krasi je nadimak “Sunčana planina” Zbog 200 sunčanih dana, a tokom 160 snežnih dana možete uživati u alpskom skijanju na stazama dugim 50 km, poput
    Karamana, Sunčane doline, Pančićevog vrha, Malog jezera i dr. Sve ski-staze su međusobno povezane i prilagođene svim grupama posetilaca. Ukoliko se odlučite da zimujete u Srbiji, Kopaonik je idealan izbor za vas.

    Prevoz do Kopaonika
    Agencija u okviru svoje celokupne ponude nudi različite opcije prevoza do i sa Kopaonika. Pogledajte koji je dostupan prevoz do Kopaonika, čarter red vožnje, fotografije željenog tipa transporta (autobus, minibus, kompi ili prevoz sa ličnim vozačem do Kopaonika).

    • Autobus do Kopaonika: Autobuski prevoz agencije  se obavlja udobnim i modernim turističkim autobusima, klase sa 15 do 60 sedišta. Autobus za Kopaonik polazi iz Beograda i Novog Sada svake nedelje.

    • Kombi prevoz Kopaonik: Kombi ili Minibus prevoz do Kopaonika je odličan vid transporta kada ne možete stići do mesta odakle polazi autobus, jer se kombi prevoz obavlja od „vrata do vrata”. Minibus agencije agencija dolazi na vašu kućnu dresu i prevozi vas do smeštajnog objekta koji ste izabrali.

    • Individualno organizovan prevoz do Kopaonika: Za one koji žele maksimalnu slobodu i komfor tokom putovanja do Kopaonika, a pritom žele da uživaju u pogodnosti organizovanog prevoza. Agencijal nudi mogućnost iznajmljivanja vozila sa vozačem za vas i vaše društvo ili porodicu. U sezoni 2020/2021 u ponudi su opcije prevoza iz Beograda sa kućne adrese do Kopaonikom, svakoga dana, sa cenom po vozilu: FRIENDS SAFE – do 7 osoba i FAMILY SAFE – 3-4 osobe

    Odaberite svoj tip prevoza i provedite nezaboravan odmor na najpoznatijoj planini Srbije. Dobrodošli na Kopaonik!

    PROGRAM PUTOVANJA:

    NAPOMENA : boravak na bazi izabranog broja noćenja sa uslugom naznačenom u tabeli od vremena ulaska u hotelske sobe do vremena njihovog napuštanja, a u zavisnosti od hotelskih pravila (u najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 10:00h). 1. Dan – Dolazak u hotel. Smeštaj u hotel u određeni tip sobe prema uplaćenoj rezervaciji. 2. Predposlednji dan – Boravak na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme 3. Poslednji dan – Doručak. Napuštanje hotelskih soba do 10:00 h.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd . T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000021 od 01.10.2023. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    VAŽNE NAPOMENE:
    – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
    – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
    – fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove soba/studija/apartmana kojima objekat raspolaže.
    -posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnikom vile u određeno vreme, koju sami menjaju).
    – grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-145cm, za pomoćni ležaj 175-180cm sa 65-70cm i veličina varira od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice.
    – čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom za predviđen broj gostiju i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina. – korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu mesta, po dogovoru sa vlasnikom vile.
    – objekti u Grčkoj uglavnom koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima u toku dana.
    – putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
    – u svakoj vili iz ponude postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenj (tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka/dežurstava, tel. lekara i sl.).
    – jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili, letovalištu i regiji, kao i od drugih faktora.
    – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
    – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice. – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
    – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
    – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi/konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
    – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
    – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
    – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
    – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
    – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
    – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
    – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
    – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
    – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
    – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
    – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

    Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.