• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Ostrog

    Manastir Ostrog je manastir Srpske pravoslavne crkve, posvećen Svetom Vasiliju Ostroškom. Nalazi se na teritoriji opštine Danilovrgad, na planini Ostroška greda. U 17. veku ga je osnovao hercegovački mitropolit Vasilije, čije se mošti se i danas čuvaju u manastirskom ćivotu.

    Cena:
    5990 din
    Polasci:
    16.05.2025
    Dana (noćenja):
    Prevoz:
    Smeštaj:
    • Cenovnik

    • CENA ARANŽMANA PO OSOBI : 5.900,00 din.

    • Program putovanja

    • 1.Dan  Polazak oko 21.30 časova sa dogovorenog mesta u Beogradu i usputnim mestima na autoputu (na pumpama i stajalištima predviđenim za bezbedno zaustavljanje). Nožna vožnja.
      2.Dan  Dolazak u Podgoricu u jutarnjim časovima, obilazak Sabornog hrama i malo slobodnog vremena.Nastavak puta do manastira Ostrog. Slobodno vreme i noćenje na terasi u gornjem manastirskom konaku (konak je nekategorisan smeštaj i potpada pod nadležnost samog manastira – na lic umesta možete rezervisati donji manastirski konak). Slobodno vreme za poklonjenje moštima.Noćenje.
      3.Dan Liturgija, malo slobodnog vremena i polazak oko 10 časova. Obilazak manastira Ždrebaonik , te manastira Kumanica. U kasnim večernjim časovima povratak na mesto polaska. Moguć dolazak sledećeg dana posle ponoći.

    • O destinaciji

    • Manastir Ostrog je manastir Srpske pravoslavne crkve, posvećen Svetom Vasiliju Ostroškom. Nalazi se na teritoriji opštine Danilovrgad, na planini Ostroška greda. U 17. veku ga je osnovao hercegovački mitropolit Vasilije, čije se mošti se i danas čuvaju u manastirskom ćivotu.

    • Informacije i uslovi

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.



      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- OMNITURS TA, Beograd,
      mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11 7610127. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.



      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Fakultativni izleti

    • Napomene

    • NAPOMENE:
      – Omni s plus organizator izleta – u skladu sa zakonom o turizmu (clan 79), nije potrebna zastita u vidu garancije.
      – Plaćanje je u dinarima na račun agencije koji se dobija uz ugovor sa instrukcijama za plaćanje.
      -Agencija zadržava pravo otkaza aranžmana u slučaju nedovoljnog broja putnika najkasnije 3 dana pred polazak, i izmenu redosleda obilazaka zbog nepredviđenih okolnosti.
      – Agencija ima pravo numeracije sedišta. Sva sedišta u autobusu su standardizovana i prošla su tehnički pregled nadležne ustanove, te ne postoji mogućnost izbora sedišta. Specijalni zahtevi za izbor sedišta se rade na upit i posebno se naplaćuju ukoliko za to ima mogućnosti. Doplata za drugo sedište je takođe eventualno moguća, uz prethodni upit. Toaleti u autobusu najčešće nisu u funkciji, a pauze se prave spram zakonskih vozačkih satnica. Organizator nastoji da izađe u susret za češće pauze ukoliko je to moguće.
      – Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…).
      – Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
      – Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i uslovima od odustanka koji su naznačeni u programu i ugovoru.
      – Tačno vreme polaska agencija određuje najkasnije 24č. pred putovanje. Vreme dolaska se ne može predvideti jer zavisi od puno faktora.
      – Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.– Manastirski konaci nisu kategorizovani i kvalitet se razlikuje od manastira do manastira. Agencija nije organizator smeštaja u manastirima te pruža uslugu prevoza – izleta.
      –  Polazak je iz Beograda, i usputno stajanje je moguće samo na predviđenim stajalištima za turistički autobus, radi vaše bezbednosti i to samo ako autobus prolazi tom rutom. Dakle, usputno skupljanje putnika je moguće samo ukoliko se mesto stajanja poklapa sa rutom i ukoliko je potpuno bezbedno za zaustavljanje autobusa.
      – Agencija ne snosi odgovornost za nepredviđene okolnosti na putu i eventualna kašnjenja– Ukoliko bezbedonosno stanje u zemlji odredišta bude rizično postoji mogućnost da se pojedini lokaliteti ne obiđu.  Agencija ne snosi odgovornost za isto i program će biti prilagođen tome
      .– Putnici su dužni da se sami raspitati o viznom režimu, te i sami obezbediti vizu ako je to potrebno. Agencija ne snosi odgovornost za dobijanje/odbijanje vize i novac se ne vraća u slučaju odbijanja, tj. i u ovom slučaju važe uslovi od otkaza agencije Omni S plus.
      – Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Preporuka je da proverite potrebno važenje pasosša za zemlju u koju idete, a najčešće je to 3 ili 6 meseci po povratku sa putovanja, u zavisnosti od zemlje u koju se putuje. U slučaju nevalidnosti pasoša, agencija ne snosi odgovornost i nije dužna da vrati novac.
      – Agencija ni na koji način ne može da utiče i ne snosni odgovornost na diskreciono pravo granične policije bilo koje od zemalja kroz koje prolazimo da ne pusti putnika u određenu zemlju ili ga deportuje. U tom slučaju ne postoji obaveza povraćaja uplaćenih sredstava.
      – Izmene imena putnika, broja pasosša, izmene mesta ulaska ili bilo koje druge izmene koje se tiču same realizacije putovanja moguće su najkasnije 5 dana pred put. Svaka izmena posle tog vremena smatraće se odustankom i novom prijavom gde je zadržavanje 100% po odustaku.
      – Zbog nedovoljnog broja putnika ili usled više sile, agencija može otkazati putovanje do 3 dana pred polazak uz vraćanje novca priajvljenim putnicima.– Nosilac aranžmana (potpisnik ugovora ) svojim potpisom, u ime svih putnika iz Ugovora, potvrđuje: da mu je uručen Program izleta koji sadrži informacije iz čl.93 Zakona o zaštiti potrošača tj. predugovorno obaveštenje, da je kao i svi putnici iz Ugovora sa istim upoznat, saglasan da ih u celosti prihvata; da mu je ponuđeno putno zdravsteveno osiguranje i osiguranje od otkaza putovanja i upoznat je sa uslovima ugovaranja istih ; da je u obavezi da dostavi validne podatke svih putnika i to najkasnije 48h od potpisivanja ugovora o izletu.– Reklamacija : u slučaju ne izvršenja ili nepotpunog izvršenja usluga obuhvaćenih programom izleta putnik može da izjavi reklamaciju u roku od mesec dana od dana nastanka nepravilnosti ili 15 dana od dana završetka izleta Putnik će obavestiti organizatora izleta  bez nepotrebnog odlaganja uzimajući u obzir okolnosti slučaja, o svakoj nesaobraznosti koja je primećena tokom izvršenja usluga izleta koje su obuhvaćene ugovorom o organizovanju izleta. Organizator izleta je dužan da bez odlaganja otkloni svako odstupanje od prodatog programa izleta , odnosno da najkasnije u roku od 8 dana od dan prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem odgovori putniku na izjavljenu reklamaciju. Ukoliko putnik nije zadovoljan odgovorom na reklamaciju, svoja prava može ostvariti u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova ili u parničnom postupku pred nadležnim sudom. Lice ovlašćeno za prijem reklamacije za vreme i posle trajanja turističkog putovanja : Tatjana Slavković, 062669619 , travel.pellegrini@gmail.com– Odustanak putnika od izleta  : Putnik može pre otpočinjanja izleta potpuno ili delimično odustati od ugovora o organizovanju izleta pri čemu je dužan pismeno obavestiti organizatora izleta. Ako putnik pre otpočinjanja izleta odustane od ugovora u primerenom roku koji se određuje uzimajući u obzir vrstu izleta ( blagovremeni odustanak), organizator ima pravo na naknadu administrativnih troškova. U slučaju neblagovremenog odustanka putnika od ugovora , organizator izleta  može od putnika zahtevati naknadu predviđenu ugovorom, odnosno programom izleta.
      – UKOLIKO PUTNIK OTKAŽE PRIJAVU za izlet 15 dana pre početka izleta , otkaz je moguć uz povraćaj novca ili promenu termina izleta. Otkaz putnika 15 dana do početka moguće je uz validnu medicinsku dokumentaciju ili uz zamenu putnika, u protivnom zaračunavamo storno troškove i to : od 15 do 10 dana pre početka izleta zadržava 30% od cene izleta, 10 do 7 dana pre početka izleta agencija zardržava 50 % od cene izleta, a manje od 7 dana – 100% cene izleta.
      – Organizator zadržava pravo da putem  LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u redovnom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.– Zaštita ličnih podataka putnika :  Putnik je upoznat da je organizator izleta usaglasio svoje poslovanje sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti ( „Sl.glasnik RS „ , br. 87/2018 ) i saglasan je da Lični podaci Putnika i saputnika sa potvrde – ugovora o izletu kao što su : JMBG, broj putne isprave, broj telefona, Email adresa, poštanska adresa stanovanja… koje Putnik daje dobrovoljno , predstavljaju poslovnu tajnu Organozatora izleta  i mogu se koristiti na način i pod uslovima propisanim Zakonom o ZPL.

    CENA ARANŽMANA PO OSOBI : 5.900,00 din.

    1.Dan  Polazak oko 21.30 časova sa dogovorenog mesta u Beogradu i usputnim mestima na autoputu (na pumpama i stajalištima predviđenim za bezbedno zaustavljanje). Nožna vožnja.
    2.Dan  Dolazak u Podgoricu u jutarnjim časovima, obilazak Sabornog hrama i malo slobodnog vremena.Nastavak puta do manastira Ostrog. Slobodno vreme i noćenje na terasi u gornjem manastirskom konaku (konak je nekategorisan smeštaj i potpada pod nadležnost samog manastira – na lic umesta možete rezervisati donji manastirski konak). Slobodno vreme za poklonjenje moštima.Noćenje.
    3.Dan Liturgija, malo slobodnog vremena i polazak oko 10 časova. Obilazak manastira Ždrebaonik , te manastira Kumanica. U kasnim večernjim časovima povratak na mesto polaska. Moguć dolazak sledećeg dana posle ponoći.

    Manastir Ostrog je manastir Srpske pravoslavne crkve, posvećen Svetom Vasiliju Ostroškom. Nalazi se na teritoriji opštine Danilovrgad, na planini Ostroška greda. U 17. veku ga je osnovao hercegovački mitropolit Vasilije, čije se mošti se i danas čuvaju u manastirskom ćivotu.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.



    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- OMNITURS TA, Beograd,
    mail: info@omniturs.rs, tel:+381.11 7610127. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.



    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    NAPOMENE:
    – Omni s plus organizator izleta – u skladu sa zakonom o turizmu (clan 79), nije potrebna zastita u vidu garancije.
    – Plaćanje je u dinarima na račun agencije koji se dobija uz ugovor sa instrukcijama za plaćanje.
    -Agencija zadržava pravo otkaza aranžmana u slučaju nedovoljnog broja putnika najkasnije 3 dana pred polazak, i izmenu redosleda obilazaka zbog nepredviđenih okolnosti.
    – Agencija ima pravo numeracije sedišta. Sva sedišta u autobusu su standardizovana i prošla su tehnički pregled nadležne ustanove, te ne postoji mogućnost izbora sedišta. Specijalni zahtevi za izbor sedišta se rade na upit i posebno se naplaćuju ukoliko za to ima mogućnosti. Doplata za drugo sedište je takođe eventualno moguća, uz prethodni upit. Toaleti u autobusu najčešće nisu u funkciji, a pauze se prave spram zakonskih vozačkih satnica. Organizator nastoji da izađe u susret za češće pauze ukoliko je to moguće.
    – Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka…).
    – Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…)
    – Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i uslovima od odustanka koji su naznačeni u programu i ugovoru.
    – Tačno vreme polaska agencija određuje najkasnije 24č. pred putovanje. Vreme dolaska se ne može predvideti jer zavisi od puno faktora.
    – Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije… Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.– Manastirski konaci nisu kategorizovani i kvalitet se razlikuje od manastira do manastira. Agencija nije organizator smeštaja u manastirima te pruža uslugu prevoza – izleta.
    –  Polazak je iz Beograda, i usputno stajanje je moguće samo na predviđenim stajalištima za turistički autobus, radi vaše bezbednosti i to samo ako autobus prolazi tom rutom. Dakle, usputno skupljanje putnika je moguće samo ukoliko se mesto stajanja poklapa sa rutom i ukoliko je potpuno bezbedno za zaustavljanje autobusa.
    – Agencija ne snosi odgovornost za nepredviđene okolnosti na putu i eventualna kašnjenja– Ukoliko bezbedonosno stanje u zemlji odredišta bude rizično postoji mogućnost da se pojedini lokaliteti ne obiđu.  Agencija ne snosi odgovornost za isto i program će biti prilagođen tome
    .– Putnici su dužni da se sami raspitati o viznom režimu, te i sami obezbediti vizu ako je to potrebno. Agencija ne snosi odgovornost za dobijanje/odbijanje vize i novac se ne vraća u slučaju odbijanja, tj. i u ovom slučaju važe uslovi od otkaza agencije Omni S plus.
    – Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Preporuka je da proverite potrebno važenje pasosša za zemlju u koju idete, a najčešće je to 3 ili 6 meseci po povratku sa putovanja, u zavisnosti od zemlje u koju se putuje. U slučaju nevalidnosti pasoša, agencija ne snosi odgovornost i nije dužna da vrati novac.
    – Agencija ni na koji način ne može da utiče i ne snosni odgovornost na diskreciono pravo granične policije bilo koje od zemalja kroz koje prolazimo da ne pusti putnika u određenu zemlju ili ga deportuje. U tom slučaju ne postoji obaveza povraćaja uplaćenih sredstava.
    – Izmene imena putnika, broja pasosša, izmene mesta ulaska ili bilo koje druge izmene koje se tiču same realizacije putovanja moguće su najkasnije 5 dana pred put. Svaka izmena posle tog vremena smatraće se odustankom i novom prijavom gde je zadržavanje 100% po odustaku.
    – Zbog nedovoljnog broja putnika ili usled više sile, agencija može otkazati putovanje do 3 dana pred polazak uz vraćanje novca priajvljenim putnicima.– Nosilac aranžmana (potpisnik ugovora ) svojim potpisom, u ime svih putnika iz Ugovora, potvrđuje: da mu je uručen Program izleta koji sadrži informacije iz čl.93 Zakona o zaštiti potrošača tj. predugovorno obaveštenje, da je kao i svi putnici iz Ugovora sa istim upoznat, saglasan da ih u celosti prihvata; da mu je ponuđeno putno zdravsteveno osiguranje i osiguranje od otkaza putovanja i upoznat je sa uslovima ugovaranja istih ; da je u obavezi da dostavi validne podatke svih putnika i to najkasnije 48h od potpisivanja ugovora o izletu.– Reklamacija : u slučaju ne izvršenja ili nepotpunog izvršenja usluga obuhvaćenih programom izleta putnik može da izjavi reklamaciju u roku od mesec dana od dana nastanka nepravilnosti ili 15 dana od dana završetka izleta Putnik će obavestiti organizatora izleta  bez nepotrebnog odlaganja uzimajući u obzir okolnosti slučaja, o svakoj nesaobraznosti koja je primećena tokom izvršenja usluga izleta koje su obuhvaćene ugovorom o organizovanju izleta. Organizator izleta je dužan da bez odlaganja otkloni svako odstupanje od prodatog programa izleta , odnosno da najkasnije u roku od 8 dana od dan prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem odgovori putniku na izjavljenu reklamaciju. Ukoliko putnik nije zadovoljan odgovorom na reklamaciju, svoja prava može ostvariti u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova ili u parničnom postupku pred nadležnim sudom. Lice ovlašćeno za prijem reklamacije za vreme i posle trajanja turističkog putovanja : Tatjana Slavković, 062669619 , travel.pellegrini@gmail.com– Odustanak putnika od izleta  : Putnik može pre otpočinjanja izleta potpuno ili delimično odustati od ugovora o organizovanju izleta pri čemu je dužan pismeno obavestiti organizatora izleta. Ako putnik pre otpočinjanja izleta odustane od ugovora u primerenom roku koji se određuje uzimajući u obzir vrstu izleta ( blagovremeni odustanak), organizator ima pravo na naknadu administrativnih troškova. U slučaju neblagovremenog odustanka putnika od ugovora , organizator izleta  može od putnika zahtevati naknadu predviđenu ugovorom, odnosno programom izleta.
    – UKOLIKO PUTNIK OTKAŽE PRIJAVU za izlet 15 dana pre početka izleta , otkaz je moguć uz povraćaj novca ili promenu termina izleta. Otkaz putnika 15 dana do početka moguće je uz validnu medicinsku dokumentaciju ili uz zamenu putnika, u protivnom zaračunavamo storno troškove i to : od 15 do 10 dana pre početka izleta zadržava 30% od cene izleta, 10 do 7 dana pre početka izleta agencija zardržava 50 % od cene izleta, a manje od 7 dana – 100% cene izleta.
    – Organizator zadržava pravo da putem  LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u redovnom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.– Zaštita ličnih podataka putnika :  Putnik je upoznat da je organizator izleta usaglasio svoje poslovanje sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti ( „Sl.glasnik RS „ , br. 87/2018 ) i saglasan je da Lični podaci Putnika i saputnika sa potvrde – ugovora o izletu kao što su : JMBG, broj putne isprave, broj telefona, Email adresa, poštanska adresa stanovanja… koje Putnik daje dobrovoljno , predstavljaju poslovnu tajnu Organozatora izleta  i mogu se koristiti na način i pod uslovima propisanim Zakonom o ZPL.