• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Pamporovo je popularno bugarsko skijalište na ograncima Rodopskih planina. Rodopi su čuveni po blagim terenima, bez oštrih vrhova te su staze pogodne i za početnike, ali i za ljubitelje šetnje. Ima i zahtevnije staze (“Zid”). Dobro su obezbeđene i održavane. Pamporovo poseduje 55 km skijaških staza i 38 km staza za skijaško trčanje. Vaše jutro može početi ispijanjem toplog napitka uz prelep pogled na okolne borove šume. Zbog blage klime i dosta snežnih dana, ovaj ski-centar omiljen je i skijašima i ljubiteljima mirnog, porodičnog odmora.

    • O destinaciji

    • Pamporovo je popularno bugarsko skijalište na ograncima Rodopskih planina. Rodopi su čuveni po blagim terenima, bez oštrih vrhova te su staze pogodne i za početnike, ali i za ljubitelje šetnje. Ima i zahtevnije staze (“Zid”). Dobro su obezbeđene i održavane. Pamporovo poseduje 55 km skijaških staza i 38 km staza za skijaško trčanje. Vaše jutro može početi ispijanjem toplog napitka uz prelep pogled na okolne borove šume. Zbog blage klime i dosta snežnih dana, ovaj ski-centar omiljen je i skijašima i ljubiteljima mirnog, porodičnog odmora.

    • Prevoz

    • Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Pamporovo – Beograd autobusima i mini busevima turističke klase (audio, video, klima);
      POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
      GradNOVI SAD – transfer
      (minimum 4 plative osobe)
      BEOGRADNIŠ
      Okvirno vreme i mesto polaska19:0021:0000:00
      Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
      Cena povratne karte
      Cena karte u jednom pravcu
      Cene su izražene u evrima po osobi
      Povratak autobusa iz Boroveca je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

      NAPOMENE ZA PREVOZ:

      Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

      Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

      Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

    • Program putovanja

    • Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

      Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

      Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

      ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    • Uslovi i informacije

    • CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

      • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
      • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
      • Troškove organizacije aranžmana.

      CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

      • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
      • Ski pass;
      • Autobuski prevoz;
      • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.

      USLOVI PLAĆANJA:

      • prilikom rezervacije uplaćuje se 40% avansa od ukupne cene aranžmana, a ostatak najkasnije 7 dana pre polaska
      • moguće je plaćanje platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.
    • Napomene

    • OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
      – putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
      Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
      Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET- TA OMNITURS, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851
      Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
      Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNIS PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima važećih pravilnika i uslovima koje reguliše Zakon o turizmu. T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. Kategorija A od 08.12.2021., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 50.000,00 eura za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora Putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0107/2020 od 16.11.2021 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, ili dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu bankarsku garanciju br. 285- 1006230003836-23 od 02.06.2021. godine ugovorenu sa SBERBANK SRBIJA A.D. BEOGRAD

      VAŽNE NAPOMENE:
      – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
      – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
      – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
      – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice.
      – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
      – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
      – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju ličnu kartu ili crveni biometrijski pasoš.
      – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju Crne Gore.
      – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
      – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
      – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
      – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 50 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
      – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
      – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
      – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
      – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
      – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
      – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 50) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

      Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    Pamporovo je popularno bugarsko skijalište na ograncima Rodopskih planina. Rodopi su čuveni po blagim terenima, bez oštrih vrhova te su staze pogodne i za početnike, ali i za ljubitelje šetnje. Ima i zahtevnije staze (“Zid”). Dobro su obezbeđene i održavane. Pamporovo poseduje 55 km skijaških staza i 38 km staza za skijaško trčanje. Vaše jutro može početi ispijanjem toplog napitka uz prelep pogled na okolne borove šume. Zbog blage klime i dosta snežnih dana, ovaj ski-centar omiljen je i skijašima i ljubiteljima mirnog, porodičnog odmora.

    Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Pamporovo – Beograd autobusima i mini busevima turističke klase (audio, video, klima);
    POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
    GradNOVI SAD – transfer
    (minimum 4 plative osobe)
    BEOGRADNIŠ
    Okvirno vreme i mesto polaska19:0021:0000:00
    Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
    Cena povratne karte
    Cena karte u jednom pravcu
    Cene su izražene u evrima po osobi
    Povratak autobusa iz Boroveca je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

    NAPOMENE ZA PREVOZ:

    Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

    Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

    Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

    Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

    Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

    Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

    ***U pojedinim smenama moguce je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

    • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
    • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
    • Troškove organizacije aranžmana.

    CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

    • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
    • Ski pass;
    • Autobuski prevoz;
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.

    USLOVI PLAĆANJA:

    • prilikom rezervacije uplaćuje se 40% avansa od ukupne cene aranžmana, a ostatak najkasnije 7 dana pre polaska
    • moguće je plaćanje platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
    – putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
    Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
    Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET- TA OMNITURS, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851
    Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
    Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNIS PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima važećih pravilnika i uslovima koje reguliše Zakon o turizmu. T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. Kategorija A od 08.12.2021., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 50.000,00 eura za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora Putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0107/2020 od 16.11.2021 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, ili dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu bankarsku garanciju br. 285- 1006230003836-23 od 02.06.2021. godine ugovorenu sa SBERBANK SRBIJA A.D. BEOGRAD

    VAŽNE NAPOMENE:
    – putnici u smeštajne jedinice ulaze posle 14:00 h prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00 h poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
    – peškiri nisu sastavni deo opreme svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju.
    – predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
    – u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike najbliže moguće od smeštajne jedinice.
    – organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
    – organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
    – na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju ličnu kartu ili crveni biometrijski pasoš.
    – organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju Crne Gore.
    – putnici koji nisu državljani Republike Srbije dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
    – maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati ovrerenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
    – potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja i Garancijom putovanja.
    – za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 50 prijavljenih putnika po planiranom polasku/po određenoj smeni.
    – first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
    – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
    – u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
    – agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile, kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili više sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, što se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
    – agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
    – u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 50) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).

    Uz objavljeni program putovanja važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglaseni sa YUTA stardadima i elementima koje regulise Zakon o turizmu.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hotel Perelik

    5/5

    Lokacija: Hotel Perelik je kompletno renovirani hotel i nalazi se na odličnoj lokaciji, u centru Pamporova i udaljen je 800 m od ski lifta. Gostima je obezbeđen besplatan hotelski shuttle bus do ski lifta.

    Smeštaj: Hotel Perelik je hotel sa pet zvezdica i kompletno je renoviran 2019. godine godine.  Za sezonu 2020. renoviran je i kompletan Wellnes i Spa centar. Ima 8 spratova, 130 smeštajnih jedinica i to 110  dvokrevetnih superior soba, 9 jednosobnih apartmana i 11 dvosobnih apartmana. Sve smeštajne jedinice sadrže plazma SAT TV,  telefon, mini bar, centralno grejanje, WiFi internet, sef, kupatilo, fen.Većina jedinica ima balkon sa predivnim pogledom na planinu koji ostavlja bez daha.

    • Dvokrevetna superior soba za 2-4 osobe (2+2): francuski ležaj, sofa na razvlačenje.
    • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): spavaća soba sa francuskim ležajem, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje.
    • Dvosobni apartman za 4-6 osoba (4+2): jedna spavaća soba sa francuskim ležajem, druga spavaća soba sa dva ležaja, dnevni boravak sa sofom na razvlačenje.

    Sadržaj hotela: recepcija, glavni restoran, a-la-carte restoran, lobi, lobi bar, noćni klub, kuglana, bisnis centar, konferencijska sala, bilijar, igraonica, room servis, perionica veša, skijašnica, Spa centar, zatvoreni bazen (25m x 12 m), fitnes, sauna, masaža, otvoreni parking, garaža, teniski teren, teren za mali fudbal, tunel koji je direktna veza sa susednim hotelom Orlovec, shuttle bus prevoz do gondole.

    Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena i fitnesa,  interneta u celom hotelu, skijašnice, shuttle bus prevoza do gondole. „Body & Soul  Wellness“ spa centru uključuje:
    – đakuzi za 10 osoba,
    – više tipova sauna i parnih kupatila (infrared sauna, aroma sauna, herbal sauna, finska sauna, tropski tuševi, herbal parno kupatilo, hamam, slana soba, ledena soba)
    – relax zona.

    Usluga: Noćenje sa doručkom.

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Sportski sadržaj
    Cene sa uključenih 12 % POPUSTA i važe za rezervacije do 30.11.2022.
    Datum17.12.24.12.31.12.07.01.14.01.21.01.28.01.04.02.11.02.18.02.25.02.04.03.11.03.18.03.
    Br. noći77777777777777
    Junior Suite 2+2369435495369369409409409409369369335335335
    Apartman/Mezonet 2+2369435495369369409409409409369369335335335
    Apartman 4+2355415475355355385385385385355355319319319
    odrasla osoba PLP O P U S T 25 %
    dete 6 do 11.99 SLP O P U S T 25 %
     dete 6 do 11.99 PLP O P U S T 50 %
    dete do 5.99 PLB E S P L A T N O
    Legenda: App – apartman; PL – pomoćni ležaj; SL – standardni ležaj

    Slični aranžmani

    Već od

    Decembar — Mart

    Pamporovo
     Hotel Finlandia se nalazi u prelepom prirodnom ambijentu Pamporova, usred zimzelenih borovih šuma, ovaj elegantni hotel dodaje novi kvalitet  prijateljskoj atmosferi planinskog rizorta i udaljen je oko 800 m od ski staze.
    1024x_1570610115-1
    Već od

    Decembar — Mart

    Pamporovo
    Hotel Orlovets je hotel sa pet zvezdica i sinonim je luksuza, tišine i udobnosti u Pamporovu rizortu.
    1024x_1570608193-122968994
    Već od

    Decembar — Mart

    Pamporovo
     Hotel Orfej je odličan hotel udaljen 300 m od centra Pamporova i 200 m od ski lifta.
    1024x_1562314393-330_00_640
    Već od

    Decembar — Mart

    Pamporovo
    Hotel Dafovska se nalazi na odličnoj lokaciji, u samom centru Pamporova, pored same zgrade pošte i policije, u blizini prodavnica i restorana.
    Prethodna
    Sledeći
    Povratak na vrh