• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Bansko je čuveni ski-centar u jugozapadnom delu Bugarske. Nalazi se u podnožju planine Pirin, u okviru istoimenog nacionalnog parka. Staze se pružaju na 70 km. Dostupan je veliki broj sadržaja: mineralni izvori, hoteli sa bazenima i savremenim spa centrima sa raznolikom wellness ponudom, klizalište na otvorenom, tereni za golf, teniski tereni, autentične bugarske mehane pravog balkanskog duha (Dedo Pene, Vodenicata, Lovna srešta, Čobanov han). U starom centru grada nalazi se preko 150 kulturno-istorijskih spomenika i nekoliko muzeja.

    • O destinaciji

    • Bansko je čuveni ski-centar u jugozapadnom delu Bugarske. Nalazi se u podnožju planine Pirin, u okviru istoimenog nacionalnog parka. Staze se pružaju na 70 km. Dostupan je veliki broj sadržaja: mineralni izvori, hoteli sa bazenima i savremenim spa centrima sa raznolikom wellness ponudom, klizalište na otvorenom, tereni za golf, teniski tereni, autentične bugarske mehane pravog balkanskog duha (Dedo Pene, Vodenicata, Lovna srešta, Čobanov han). U starom centru grada nalazi se preko 150 kulturno-istorijskih spomenika i nekoliko muzeja.

    • Prevoz

    • AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

      Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Bansko – Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);

      POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
      GradNOVI SAD – transfer
      (minimum 4 plative osobe)
      BEOGRADNIŠ
      Okvirno vreme i mesto polaska19:0021:0000:00
      Cena povratne karte906050
      Cena karte u jednom pravcu604035
      Cene su izražene u evrima po osobi
      Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

      NAPOMENE ZA PREVOZ:

      Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

      Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

      Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

    • Program putovanja

    • Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

      Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

      Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

      ***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    • Uslovi i informacije

    • CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

      • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
      • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
      • Troškove organizacije aranžmana.

      CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

      • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
      • Ski pass;
      • Autobuski prevoz;
      • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

      USLOVI PLAĆANJA:

      • prilikom rezervacije uplaćuje se 40% avansa od ukupne cene aranžmana, a ostatak najkasnije 7 dana pre polaska
      • moguće je plaćanje platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.
    • Napomene

    • POSEBNE NAPOMENE:

      Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.

      Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.

      OPŠTE NAPOMENE:

      • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
      • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
      • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
      • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
      • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
      • Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
      • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
      • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
      • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Turistička Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
      • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
      • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
      • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
      • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

      Putnik može da podnese zahtev za prijavu reklamacije na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd, imail-adresa: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima važećih pravilnika i uslovima koje reguliše Zakon o turizmu. T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje  Licencu OTP br. 227/2021. Kategorija A od 08.12.2021., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 50.000,00 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0107/2020. od 16.11.2021 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, ili dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu bankarsku garanciju br. 285- 1006230003836-23 od 02.06.2021. godine ugovorenu sa SBERBANK SRBIJA A.D. BEOGRAD.

      Organizator putovanja je turistička agencija SKI & SUN Travel, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine.

    Bansko je čuveni ski-centar u jugozapadnom delu Bugarske. Nalazi se u podnožju planine Pirin, u okviru istoimenog nacionalnog parka. Staze se pružaju na 70 km. Dostupan je veliki broj sadržaja: mineralni izvori, hoteli sa bazenima i savremenim spa centrima sa raznolikom wellness ponudom, klizalište na otvorenom, tereni za golf, teniski tereni, autentične bugarske mehane pravog balkanskog duha (Dedo Pene, Vodenicata, Lovna srešta, Čobanov han). U starom centru grada nalazi se preko 150 kulturno-istorijskih spomenika i nekoliko muzeja.

    AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

    Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Bansko – Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);

    POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
    GradNOVI SAD – transfer
    (minimum 4 plative osobe)
    BEOGRADNIŠ
    Okvirno vreme i mesto polaska19:0021:0000:00
    Cena povratne karte906050
    Cena karte u jednom pravcu604035
    Cene su izražene u evrima po osobi
    Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

    NAPOMENE ZA PREVOZ:

    Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

    Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

    Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

    Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

    Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

    Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

    ***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

    • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
    • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
    • Troškove organizacije aranžmana.

    CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

    • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
    • Ski pass;
    • Autobuski prevoz;
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

    USLOVI PLAĆANJA:

    • prilikom rezervacije uplaćuje se 40% avansa od ukupne cene aranžmana, a ostatak najkasnije 7 dana pre polaska
    • moguće je plaćanje platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.

    POSEBNE NAPOMENE:

    Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.

    Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.

    OPŠTE NAPOMENE:

    • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
    • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
    • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
    • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
    • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
    • Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
    • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
    • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
    • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Turistička Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
    • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
    • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
    • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
    • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

    Putnik može da podnese zahtev za prijavu reklamacije na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd, imail-adresa: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima važećih pravilnika i uslovima koje reguliše Zakon o turizmu. T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje  Licencu OTP br. 227/2021. Kategorija A od 08.12.2021., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 50.000,00 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0107/2020. od 16.11.2021 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, ili dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu bankarsku garanciju br. 285- 1006230003836-23 od 02.06.2021. godine ugovorenu sa SBERBANK SRBIJA A.D. BEOGRAD.

    Organizator putovanja je turistička agencija SKI & SUN Travel, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Hotel Casa Karina

    4/5

    Lokacija: Hotel Casa Karina u Banskom je hotel sa četiri zvezdice i udaljen je svega 100 m od gondole i  1 km od starog centra grada, što je samo desetak minuta šetnje od hotela.

    Smeštaj: Hotel Casa Karina raspolaže sa 54 sobe, 14 studija i 50 apartmana. Svi apartmani  imaju TV, mini bar, telefon i kupatilo.

    • Studio za 2-1 osobe (2+1): 40 m2, francuski ili dva odvojena ležaja, fotelja na rasklapanje, kuhinja. Namenjen smeštaju  porodica sa jednim detetom do 11,99 god.
    • Dvokrevetna soba za 2-4 osoba (2+2): 28-32 m2,  francuski ležaj, dva pomoćna ležaja. Namenjena smeštaju porodica sa dvoje dece do 11,99 god ili 3 odrasle osobe.
    • Studio Lux za 2-4 osobe (2+2): francuski ili dva odvojena ležaja, sofa na rasklapanje, kuhinja. Namenjen smeštaju porodica sa dvoje dece do 11,99 god ili 3 odrasle osobe.
    • Jednosobni apartman za 2-4 osobe (2+2): 55 m2, spavaća soba sa francuskim ležajem, sofa na razvlačenje. Namenjen smeštaju porodica sadvoje dece do 11,99 god ili 3 odrasle osobe
    • Dvosobni apartman za 4-6 osoba (4+2): 55-110 m2, dve odvojene spavaće sobe, svaka sa francuskim ležajem, sofa na razvlačenje. Namenjen smeštaju 4 odrasle osobe sa maksimalno dvoje dece do 11,99 god ili maksimalno 5 odraslih osoba.

    Sadržaj hotela: recepcija, lobi, restoran, kafe bar, zatvoreni bazen, spa centar, sauna, parno kupatilo, masaža, skijašnica.

    Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, saune, fitnesa, parnog kupatila, interneta u lobiju

    Ishrana: polupansion (doručak i večera).

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Cene su izražene u evrima po osobi na bazi POLUPANSIONA
    Cene sa uključenom akcijom 7=6 (Boraviš 7 noći, platiš 6 noći) i važi do popune kapaciteta
    17.12.24.12.31.12.07.01.14.01.21.01.28.01.04.02.11.02.18.02.25.02.04.03.11.03.18.03.
    Br. noći77777777777777
    Soba 2+2229449449325325325325325325325325325295289
    Studio 2+1315465465339339339339339339339339339309305
    Lux studio 2+2395559559419419419419419419419419419389385
    App 2+2375535535395395395395395395395395395369359
    App 4+2375535535395395395395395395395395395369359
    Jednokr. soba415635635455455455455455455455455455405395
    odrasla osoba PL259379379275275275275275275275275275255249
    deca 4 do 11.99 PL179205205195195195195195195195195195179175
    deca 4 do 11.99 SL195219219209209209209209209209209209189189
    dete do 3.99 g.B E S P L A T N O
    Legenda:app – apartman; PL – pomoćni ležaj; SL – standardni ležaj

    Slični aranžmani

    1024x_1568114897-IMG_3123
    Već od

    159€

    Bansko
    Hotel Friends je prijatan i moderan porodični hotel, Friends Bansko 3* udaljen je 500 m od početne stanice gondole i  par minuta hoda od glavne ulice u Banskom.
    1024x_1532354262-kompleksa-61
    Već od

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Zara se nalazi na 900 m od početne stanice gondole i 800 m je udaljen od centra grada. Luksuzni hotel sa četiri zvezdice pružiće vam nezaboravan odmor
    1024x_1491570580-bugarska-bansko-skijanje-zimovanje-hotel-belveder-1
    Već od

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Belvedere u Banskom je apartmanskog tipa, veoma popularan kod naših turista. Lociran je u novom delu grada, 700 m od centra i 300 m od početne stanice gondole.
    1024x_1491665529-BANSKO-IVAN-RILSKI-ZIMA-ZIMOVANJE-SKIJANJE-02
    Već od

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Sv Ivan Rilski 4* je je potpuno renoviran za sezonu 2021./22. Ovaj veliki hotelski kompleks je jedan od najkvalitetnijih u Banskom.  Udaljen je 900 m od gondole, 15 minuta hoda od centra grada.
    1024x_1491763594-MURITE-CLUB-BANSKO-ZIMA-SKIJANJE-ZIMOVANJE-01
    Već od

    Decembar — Mart

    Bansko
     Murite Club Hotel je luksuzan hotelski kompleks sa četiri zvezdice u oblasti Razlog, udaljen 10 km od Banskog. Iako je na prvi pogled dislociran od skijališta, obezbeđen je besplatan prevoz do gondole i nazad, a vrhunska usluga, komforne smeštajne jedinice i ljubazno osoblje čine da se klijenti stalno vraćaju ovom hotelu. Hotel je 2012. poneo titulu najboljeg planinskog hotela u Bugarskoj.
    Prethodna
    Sledeći
    Povratak na vrh