• Evropski Gradovi
  • NOVA GODINA
  • DALEKE DESTINACIJE
  • Evropski Gradovi
  • Budimpešta 3 noći BUS

    Spajanjem tri grada Budima, Obude i Pešte 1873. godine nastala je jedinstvena Budimpešta, danas prava turistička poslastica za mnoge turiste koji je posećuju. Lepoti Budimpešte, pre svega, doprinosi 11 mostova koji spajaju dva dela grada – Budim i Peštu, Kraljevska palata na uzvišenju na samoj obali Dunava, zgrada Parlamenta koja je jedna od najvećih u svetu, Trg Heroja, prelepi široki bulevari Andraši i Rakoci… Ne može se sa sigurnošću reći da li je Budimpešta lepša danju ili noću ali svakako sa razlogom nosi epitet „Kraljica Dunava”.

    Cena:
    229 €
    Polasci:
    30.12. – 02.01.2025.
    Dana (noćenja):
    4 dana / 3 noćenja
    Prevoz:
    Autobusom
    Smeštaj:
    Noćenje sa doručkom
    • Cenovnik

    • BUDIMPEŠTA Nova Godina 2025
      sa fakultativnim obilascima: SENT ANDREJA – KRSTARENJE DUNAVOM – TROPIKARIJUM – TRŽNI CENTAR CAMPONA
      4 dana / 3 noćenja / autobusom
      TERMINHOTELCENAPROMO CENA
      30.12. – 02.01.2025.Benczur 3*259 €229 € do 01.10.
      30.12. – 02.01.2025.Intercity 4 *299 €279 € do 01.10.

      SMEŠTAJ:  Hotel Benczur 3* i Hotel Intrcity 4*


      OPIS HOTELA:
      Hotel Benczur 3* – 
      https://www.hotelbenczur.hu/enSmešten je u diplomatskoj četvrti Budimpešte, na 5 minuta hoda od Trga heroja i stanice metroa, a do brojnih atrakcija može se stići i pešice. U ponudi ima besplatan internet dostupan je u celom objektu, TV sa satelitskim kanalima i mini-bar, restoran. Hotel je udaljen 900 metara od Zoološkog vrta i 15 minuta hoda od termalne banje Sečenji.
      Hotel Intercity 4* – https://intercityhotelnonofficialwebsite.hu-budapest.com/en/  Smešten u samom srcu Budimpešte, na 20 minuta hoda od gradskog javnog parka, na 5 minuta hoda od Budimpešta Keleti stanice i gradskog prevoza, udaljen oko 2,5 km od Lančanog mosta, 2km od Trga heroja. Hotel nudi restoran i aperitiv bar, besplatan internet dostupan u celom objektu, sve sobe su dvokrevetne, imaju sef, TV sa satelitskim kanalima i mini-bar.

      NAPOMENE O SMEŠTAJU:
      Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je  u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom. Zvanična potvrda hotela u kom će biti obezbeđen smeštaj za grupu, na bazi navedene usluge, u skladu sa najavljenom kategorijom i lokacijom, dobija se najranije 5 dana pred polazak na putovanje. U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet.

    • Program putovanja

    • PROGRAM PUTOVANJA:

      1. dan, ponedeljak 30.12.2024. BEOGRAD – BUDIMPEŠTA
        Polazak sa Novog Beograda pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće (bivša okretnica autobusa 43, a sadašnje stajalište autobusa br 60, skejt park) u 06h ujutru (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje SMS obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak iz Novog Sada oko 07:15h sa Sadović pumpe ( Mega Roda). Dnevna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi pauza i graničnih formalnosti. Dolazak u Budimpeštu i panoramsko razgledanje grada Trga heroja, Andraši bulevar, Budimski dvorac, Ribarski bastion. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.
      2. dan, utorak 31.12.2024. BUDIMPEŠTA – SENT ANDREJA (fakultativno)
        Doručak.
         Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili prepodnevni fakultativni izlet za Sentandreju. Posebno lep u vreme novogodišnjih praznika, barkoni gradić, nedaleko od Budimpešta, nekada političko i kulturno središte Srba u Habzburškoj monarhiji. Šetnja sa vodičem: Požarevačka crkva, Trg Vuka Karadžića, Blagoveštenska crkva, Esnafski Krst, Saborna Crkva, Krst kneza Lazara. Slobodno vreme. Povratak u Budimpeštu. Slobodno vreme. U večernjim časovima individualni doček na trgovima Budimpešte. SREĆNA NOVA GODINA! Noćenje.
      3. dan, sreda 01.01.2025. BUDIMPEŠTA – KRSTARENJE DUNAVOM (fakultativno)
        Doručak.
         Slobodno vreme za individualne aktivnosti. U večernjim časovima (fakultativno) krstarenje Dunavom, jedan od najlepših doživljaja pri poseti Budimpešte, sa pogledom na Beogradski kej, sve najlepše znamenitosti i mostove po kojima je poznat ovaj grad. Povratk u hotel. Noćenje.
      4. dan, četvrtak 02.01.2025. BUDIMPEŠTA – CAMPONA (fakultativno)   – BEOGRAD
        Doručak. 
        Napuštanje hotela. Slobodno vreme ili mogućnost  fakultativnog odlaska do poznatog tržnog centra Campona i mega supermarketa Tesco. Slobodno vreme za šetnju, šoping ili posetu Tropikarijumu, gde možete videti brojne životinjske vrste u akvarijumima iz tropskih krajeva sveta. U dogovoreno vreme polazak za Beograd. Vožnja sa usputnim zadržavanjima radi pauza i graničnih formalnost. Dolazak u Beograd u kasnim večernjim časovima. Kraj programa.


      ARANŽMAN OBUHVATA:
      – Prevoz autobusom turističke klase  na navedenoj relaciji / (mesta se određuju prema datumu uplate tj sklapanja Ugovora o putovanju),
      – Smeštaj u hotelu 3* ili 4* na bazi 3 noćenja sa doručkom i smeštajem u sobama 1/2
      – Usluge turističkog vodiča / pratioca tokom putovanja,
      – Troškove ogranizacije putovanja.

      ARANŽMAN NE OBUHVATA:
      – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
      – Individualne troškove,
      – Fakultativne izlete,
      – Doplata za jednokrevetnu sobu – 145 € hotel 3* ili 205€ hotel 4*  (isključivo na upit)

      FAKULTATIVNI IZLETI:
      –  Krstarenje Dunavom – 25 €,
      –  Sent Andreja – 15  ,
      –  Tržni centar Campona –  5 €  (Tropikarijum individualno na licu mesta, odrasli 4.500 HUF (oko 13 eur), deca do 18 god 3500 HUF (oko 10 eur ).

      NAPOMENE U VEZI FAKLUTATIVNIH IZLETA:
      Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 40 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica i organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

       

    • O destinaciji

    • Spajanjem tri grada Budima, Obude i Pešte 1873. godine nastala je jedinstvena Budimpešta, danas prava turistička poslastica za mnoge turiste koji je posećuju. Lepoti Budimpešte, pre svega, doprinosi 11 mostova koji spajaju dva dela grada – Budim i Peštu, Kraljevska palata na uzvišenju na samoj obali Dunava, zgrada Parlamenta koja je jedna od najvećih u svetu, Trg Heroja, prelepi široki bulevari Andraši i Rakoci… Ne može se sa sigurnošću reći da li je Budimpešta lepša danju ili noću ali svakako sa razlogom nosi epitet „Kraljica Dunava”. I zapamtite, u Budimpešti niste bili ukoliko niste navratili u nadaleko čuvenu poslastičarnicu Žerbo, ukoliko niste zagledali izloge u ulici Vaci ili niste sebi priuštili zadovoljstvo u nekoj od čardi.

    • Informacije i uslovi

    • USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
      Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
      – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
      – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
      – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

      putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    • Fakultativni izleti

    • FAKULTATIVNI IZLETI:
      –  Krstarenje Dunavom – 25 €,
      –  Sent Andreja – 15  ,
      –  Tržni centar Campona –  5 €  (Tropikarijum individualno na licu mesta, odrasli 4.500 HUF (oko 13 eur), deca do 18 god 3500 HUF (oko 10 eur ).

      NAPOMENE U VEZI FAKLUTATIVNIH IZLETA:
      Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 40 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica i organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta… Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

    • Napomene

      • NAPOMENE:
        – Redosled sedenja u autobusu se pravi prema datumu uplate tj sklapanja Ugovora o putovanju. Prilikom pravljenja redosleda sedenja uzimaju se u obzir stariji putnici, trudnice, porodice sa decom (do 12 godina), putnici sa dokumentovanim zdravstvenim problemima… Prvi red sedišta su službena sedišta i ako nema potrebe, ne izdaju se putnicima. Putnik je dužan da prihvati sedište koje mu agencija dodeli.
        – Putnik je dužan da prilikom potpisivanja ugovora dostavi organizatoru putovanja sve tražene podatke, uključujući i broj isprave sa kojom se prelazi granica. Ukoliko prilikom potpisivanja ugovora nije dostavio traženi podatak, rok za dostavu je 48 sati.
        – Za putnike koji poseduju crveni biometrijski pasoš Republike Srbije, za ulazak u EU pasoš treba da važi minimum 3 meseca od dana povratka sa putovanja, a za ulazak u Republiku Tursku minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja.
        – Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
        – Ukoliko putnici izvrše doplatu za dodatno sedište u autobusu, nemaju prava na refundiranje novca nakon putovanja ukoliko u autobusu ostane još slobodnih mesta.
        – Dan pred polazak organizator putovanja šalje obaveštenje sa svim detaljima polaska. Ukoliko ne dobijete poruku obavezno kontaktirajte agenciju radi dobijanja tačnih podataka oko polaska na putovanje.
        – Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3,5 do 4h vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
        – Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo jer ni prevoznik ni hotel ne odgovaraju za iste! U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati niti se organizatoru putovanja pišu prigovori u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
        – Napominjemo da je putovanje grupno i tome je sve podređeno. Prema tome, potrebno je jasno sagledavanje situacije da su u vozilu, muzika i filmovi koji se puštaju neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu ne može se individualno za svako sedište podešavati i imajte u vidu da ono što je za nekoga toplo, za drugog je hladno i sl. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumevanje među putnicima i osećaj kolektivizma.
        – Prostor za prtljag u autobusu je ograničen i predviđena količina prtljaga po putniku je jedan kofer i jedan komad ručnog prtljaga.
        – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” pa Vas molimo da to imate u vidu.
        – Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…).
        – Organizator putovanja i izleta na putovanju zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom kao i redosleda razgledanja usled objektivnih okolnosti. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja… ne rade.
        – Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu).
        – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.
        – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.
        – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
        – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 80. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
        – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
        – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
      • Program radjen na minimun 80 putnika. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.
    BUDIMPEŠTA Nova Godina 2025
    sa fakultativnim obilascima: SENT ANDREJA – KRSTARENJE DUNAVOM – TROPIKARIJUM – TRŽNI CENTAR CAMPONA
    4 dana / 3 noćenja / autobusom
    TERMINHOTELCENAPROMO CENA
    30.12. – 02.01.2025.Benczur 3*259 €229 € do 01.10.
    30.12. – 02.01.2025.Intercity 4 *299 €279 € do 01.10.

    SMEŠTAJ:  Hotel Benczur 3* i Hotel Intrcity 4*


    OPIS HOTELA:
    Hotel Benczur 3* – 
    https://www.hotelbenczur.hu/enSmešten je u diplomatskoj četvrti Budimpešte, na 5 minuta hoda od Trga heroja i stanice metroa, a do brojnih atrakcija može se stići i pešice. U ponudi ima besplatan internet dostupan je u celom objektu, TV sa satelitskim kanalima i mini-bar, restoran. Hotel je udaljen 900 metara od Zoološkog vrta i 15 minuta hoda od termalne banje Sečenji.
    Hotel Intercity 4* – https://intercityhotelnonofficialwebsite.hu-budapest.com/en/  Smešten u samom srcu Budimpešte, na 20 minuta hoda od gradskog javnog parka, na 5 minuta hoda od Budimpešta Keleti stanice i gradskog prevoza, udaljen oko 2,5 km od Lančanog mosta, 2km od Trga heroja. Hotel nudi restoran i aperitiv bar, besplatan internet dostupan u celom objektu, sve sobe su dvokrevetne, imaju sef, TV sa satelitskim kanalima i mini-bar.

    NAPOMENE O SMEŠTAJU:
    Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je  u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom. Zvanična potvrda hotela u kom će biti obezbeđen smeštaj za grupu, na bazi navedene usluge, u skladu sa najavljenom kategorijom i lokacijom, dobija se najranije 5 dana pred polazak na putovanje. U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet.

    PROGRAM PUTOVANJA:

    1. dan, ponedeljak 30.12.2024. BEOGRAD – BUDIMPEŠTA
      Polazak sa Novog Beograda pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće (bivša okretnica autobusa 43, a sadašnje stajalište autobusa br 60, skejt park) u 06h ujutru (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje SMS obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak iz Novog Sada oko 07:15h sa Sadović pumpe ( Mega Roda). Dnevna vožnja sa usputnim zadržavanjima radi pauza i graničnih formalnosti. Dolazak u Budimpeštu i panoramsko razgledanje grada Trga heroja, Andraši bulevar, Budimski dvorac, Ribarski bastion. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.
    2. dan, utorak 31.12.2024. BUDIMPEŠTA – SENT ANDREJA (fakultativno)
      Doručak.
       Slobodno vreme za individualne aktivnosti ili prepodnevni fakultativni izlet za Sentandreju. Posebno lep u vreme novogodišnjih praznika, barkoni gradić, nedaleko od Budimpešta, nekada političko i kulturno središte Srba u Habzburškoj monarhiji. Šetnja sa vodičem: Požarevačka crkva, Trg Vuka Karadžića, Blagoveštenska crkva, Esnafski Krst, Saborna Crkva, Krst kneza Lazara. Slobodno vreme. Povratak u Budimpeštu. Slobodno vreme. U večernjim časovima individualni doček na trgovima Budimpešte. SREĆNA NOVA GODINA! Noćenje.
    3. dan, sreda 01.01.2025. BUDIMPEŠTA – KRSTARENJE DUNAVOM (fakultativno)
      Doručak.
       Slobodno vreme za individualne aktivnosti. U večernjim časovima (fakultativno) krstarenje Dunavom, jedan od najlepših doživljaja pri poseti Budimpešte, sa pogledom na Beogradski kej, sve najlepše znamenitosti i mostove po kojima je poznat ovaj grad. Povratk u hotel. Noćenje.
    4. dan, četvrtak 02.01.2025. BUDIMPEŠTA – CAMPONA (fakultativno)   – BEOGRAD
      Doručak. 
      Napuštanje hotela. Slobodno vreme ili mogućnost  fakultativnog odlaska do poznatog tržnog centra Campona i mega supermarketa Tesco. Slobodno vreme za šetnju, šoping ili posetu Tropikarijumu, gde možete videti brojne životinjske vrste u akvarijumima iz tropskih krajeva sveta. U dogovoreno vreme polazak za Beograd. Vožnja sa usputnim zadržavanjima radi pauza i graničnih formalnost. Dolazak u Beograd u kasnim večernjim časovima. Kraj programa.


    ARANŽMAN OBUHVATA:
    – Prevoz autobusom turističke klase  na navedenoj relaciji / (mesta se određuju prema datumu uplate tj sklapanja Ugovora o putovanju),
    – Smeštaj u hotelu 3* ili 4* na bazi 3 noćenja sa doručkom i smeštajem u sobama 1/2
    – Usluge turističkog vodiča / pratioca tokom putovanja,
    – Troškove ogranizacije putovanja.

    ARANŽMAN NE OBUHVATA:
    – Međunarodno putno zdravstveno osiguranje,
    – Individualne troškove,
    – Fakultativne izlete,
    – Doplata za jednokrevetnu sobu – 145 € hotel 3* ili 205€ hotel 4*  (isključivo na upit)

    FAKULTATIVNI IZLETI:
    –  Krstarenje Dunavom – 25 €,
    –  Sent Andreja – 15  ,
    –  Tržni centar Campona –  5 €  (Tropikarijum individualno na licu mesta, odrasli 4.500 HUF (oko 13 eur), deca do 18 god 3500 HUF (oko 10 eur ).

    NAPOMENE U VEZI FAKLUTATIVNIH IZLETA:
    Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 40 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica i organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

     

    Spajanjem tri grada Budima, Obude i Pešte 1873. godine nastala je jedinstvena Budimpešta, danas prava turistička poslastica za mnoge turiste koji je posećuju. Lepoti Budimpešte, pre svega, doprinosi 11 mostova koji spajaju dva dela grada – Budim i Peštu, Kraljevska palata na uzvišenju na samoj obali Dunava, zgrada Parlamenta koja je jedna od najvećih u svetu, Trg Heroja, prelepi široki bulevari Andraši i Rakoci… Ne može se sa sigurnošću reći da li je Budimpešta lepša danju ili noću ali svakako sa razlogom nosi epitet „Kraljica Dunava”. I zapamtite, u Budimpešti niste bili ukoliko niste navratili u nadaleko čuvenu poslastičarnicu Žerbo, ukoliko niste zagledali izloge u ulici Vaci ili niste sebi priuštili zadovoljstvo u nekoj od čardi.

    USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
    Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišcenja usluge.
    – uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
    – platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima građana u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
    – 40% od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do polaska – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja). – agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru određenih reklamnih akcija i specijalnih programa.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA:

    putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD, Beograd,mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851 Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turistickog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD. OMNI S PLUS DOO OGRANAK OMNITURS TA – BEOGRAD  kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 227/2021. kategorija A uz Garanciju putovanja u visini pokrica štete od 30.000,00 eura za slucaj insolventnosti organizatora putovanja i za slucaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimicnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su odredene opštim uslovima i programom putovanja, uz obezbedenu garanciju br. polise IN-0000058 od 01.10.2024 – 01.10.2025. godine ugovorenu sa AKCIONARSKO DRUŠTVO ZA OSIGURANJE GLOBOS OSIGURANJE A.D.O BEOGRAD.

    FAKULTATIVNI IZLETI:
    –  Krstarenje Dunavom – 25 €,
    –  Sent Andreja – 15  ,
    –  Tržni centar Campona –  5 €  (Tropikarijum individualno na licu mesta, odrasli 4.500 HUF (oko 13 eur), deca do 18 god 3500 HUF (oko 10 eur ).

    NAPOMENE U VEZI FAKLUTATIVNIH IZLETA:
    Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 40 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica i organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta… Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.

    • NAPOMENE:
      – Redosled sedenja u autobusu se pravi prema datumu uplate tj sklapanja Ugovora o putovanju. Prilikom pravljenja redosleda sedenja uzimaju se u obzir stariji putnici, trudnice, porodice sa decom (do 12 godina), putnici sa dokumentovanim zdravstvenim problemima… Prvi red sedišta su službena sedišta i ako nema potrebe, ne izdaju se putnicima. Putnik je dužan da prihvati sedište koje mu agencija dodeli.
      – Putnik je dužan da prilikom potpisivanja ugovora dostavi organizatoru putovanja sve tražene podatke, uključujući i broj isprave sa kojom se prelazi granica. Ukoliko prilikom potpisivanja ugovora nije dostavio traženi podatak, rok za dostavu je 48 sati.
      – Za putnike koji poseduju crveni biometrijski pasoš Republike Srbije, za ulazak u EU pasoš treba da važi minimum 3 meseca od dana povratka sa putovanja, a za ulazak u Republiku Tursku minimum 6 meseci od dana povratka sa putovanja.
      – Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
      – Ukoliko putnici izvrše doplatu za dodatno sedište u autobusu, nemaju prava na refundiranje novca nakon putovanja ukoliko u autobusu ostane još slobodnih mesta.
      – Dan pred polazak organizator putovanja šalje obaveštenje sa svim detaljima polaska. Ukoliko ne dobijete poruku obavezno kontaktirajte agenciju radi dobijanja tačnih podataka oko polaska na putovanje.
      – Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3,5 do 4h vožnje na usputnim stajalištima, u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
      – Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima u toku trajanja aranžmana. Ostavljanje vrednih stvari u autobusu i u hotelskim sobama nije preporučljivo jer ni prevoznik ni hotel ne odgovaraju za iste! U slučaju obijanja autobusa, putnik može zatražiti nadoknadu štete samo za svoje osigurane stvari kod ovlašćenih osiguravajućih kuća. Organizator putovanja ne može odgovarati niti se organizatoru putovanja pišu prigovori u slučaju ovih nepredviđenih okolnosti.
      – Napominjemo da je putovanje grupno i tome je sve podređeno. Prema tome, potrebno je jasno sagledavanje situacije da su u vozilu, muzika i filmovi koji se puštaju neutralni po svom sadržaju. Temperatura u vozilu ne može se individualno za svako sedište podešavati i imajte u vidu da ono što je za nekoga toplo, za drugog je hladno i sl. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumevanje među putnicima i osećaj kolektivizma.
      – Prostor za prtljag u autobusu je ograničen i predviđena količina prtljaga po putniku je jedan kofer i jedan komad ručnog prtljaga.
      – Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu “tax free” pa Vas molimo da to imate u vidu.
      – Organizator putovanja zadržava pravo promene programa putovanja usled nepredviđenih objektivnih okolnosti (npr. gužva na granicama, gužva u saobraćaju, zatvaranje nekog od lokaliteta predviđenog za obilazak…).
      – Organizator putovanja i izleta na putovanju zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih programom kao i redosleda razgledanja usled objektivnih okolnosti. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta ili tržnih centara, prodavnica, restorana, muzeja… ne rade.
      – Dužina trajanja slobodnog vremena za individualne aktivnosti tokom programa putovanja zavisi od objektivnih okolnosti (npr. dužine trajanja obilazaka, termina polazaka, vremena dolaska i daljeg rasporeda u aranžmanu).
      – U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.
      – Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.
      – Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
      – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 80. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
      – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
      – Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
    • Program radjen na minimun 80 putnika. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.