• Evropski Gradovi
  • Evropski Gradovi
  • Nova godina
  • Bansko je čuveni ski-centar u jugozapadnom delu Bugarske. Nalazi se u podnožju planine Pirin, u okviru istoimenog nacionalnog parka. Staze se pružaju na 70 km. Dostupan je veliki broj sadržaja: mineralni izvori, hoteli sa bazenima i savremenim spa centrima sa raznolikom wellness ponudom, klizalište na otvorenom, tereni za golf, teniski tereni, autentične bugarske mehane pravog balkanskog duha (Dedo Pene, Vodenicata, Lovna srešta, Čobanov han). U starom centru grada nalazi se preko 150 kulturno-istorijskih spomenika i nekoliko muzeja.

    • O destinaciji

    • Bansko je čuveni ski-centar u jugozapadnom delu Bugarske. Nalazi se u podnožju planine Pirin, u okviru istoimenog nacionalnog parka. Staze se pružaju na 70 km. Dostupan je veliki broj sadržaja: mineralni izvori, hoteli sa bazenima i savremenim spa centrima sa raznolikom wellness ponudom, klizalište na otvorenom, tereni za golf, teniski tereni, autentične bugarske mehane pravog balkanskog duha (Dedo Pene, Vodenicata, Lovna srešta, Čobanov han). U starom centru grada nalazi se preko 150 kulturno-istorijskih spomenika i nekoliko muzeja.

    • Prevoz

    • AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

      Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Bansko – Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);

      POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
      GradNOVI SAD – transfer
      (minimum 4 plative osobe)
      BEOGRADNIŠ
      Okvirno vreme i mesto polaska19:0021:0000:00
      Cena povratne karte906050
      Cena karte u jednom pravcu604035
      Cene su izražene u evrima po osobi
      Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

      NAPOMENE ZA PREVOZ:

      Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

      Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

      Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

    • Program putovanja

    • Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

      Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

      Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

      ***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    • Uslovi i informacije

    • CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

      • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
      • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
      • Troškove organizacije aranžmana.

      CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

      • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
      • Ski pass;
      • Autobuski prevoz;
      • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

      USLOVI PLAĆANJA:

      • prilikom rezervacije uplaćuje se 40% avansa od ukupne cene aranžmana, a ostatak najkasnije 7 dana pre polaska
      • moguće je plaćanje platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.
    • Napomene

    • POSEBNE NAPOMENE:

      Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.

      Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.

      OPŠTE NAPOMENE:

      • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
      • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
      • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
      • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
      • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
      • Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
      • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
      • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
      • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Turistička Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
      • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
      • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
      • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
      • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

      OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

      Putnik može da podnese zahtev za prijavu reklamacije na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd, imail-adresa: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

      POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

      Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima važećih pravilnika i uslovima koje reguliše Zakon o turizmu. T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje  Licencu OTP br. 227/2021. Kategorija A od 08.12.2021., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 50.000,00 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0107/2020. od 16.11.2021 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, ili dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu bankarsku garanciju br. 285- 1006230003836-23 od 02.06.2021. godine ugovorenu sa SBERBANK SRBIJA A.D. BEOGRAD.

      Organizator putovanja je turistička agencija SKI & SUN Travel, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine.

    Bansko je čuveni ski-centar u jugozapadnom delu Bugarske. Nalazi se u podnožju planine Pirin, u okviru istoimenog nacionalnog parka. Staze se pružaju na 70 km. Dostupan je veliki broj sadržaja: mineralni izvori, hoteli sa bazenima i savremenim spa centrima sa raznolikom wellness ponudom, klizalište na otvorenom, tereni za golf, teniski tereni, autentične bugarske mehane pravog balkanskog duha (Dedo Pene, Vodenicata, Lovna srešta, Čobanov han). U starom centru grada nalazi se preko 150 kulturno-istorijskih spomenika i nekoliko muzeja.

    AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika):

    Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Bansko – Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);

    POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE
    GradNOVI SAD – transfer
    (minimum 4 plative osobe)
    BEOGRADNIŠ
    Okvirno vreme i mesto polaska19:0021:0000:00
    Cena povratne karte906050
    Cena karte u jednom pravcu604035
    Cene su izražene u evrima po osobi
    Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme

    NAPOMENE ZA PREVOZ:

    Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti maksimum 2 torbe srednje veličine po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici ponesu previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.

    Maske: U skladu sa epidemiološkim merama, svi putnici su u obavezi da nose maske.

    Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000 din po sedistu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.

    Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE CENOVNIKA u 21:00 h, iz Beograda sa unapred dogovorenog mesta, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS”. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.

    Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.

    Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (o tačnom vremenu polaska za Srbiju putnici će biti obavešteni od strane vodiča ili predstavnika). Dolazak u kasnim večernjim satima.

    ***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.

    CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

    • Smeštaj u hotelu/app po izboru;
    • Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
    • Troškove organizacije aranžmana.

    CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

    • Boravišnu taksu 1 eur dnevno po osobi (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
    • Ski pass;
    • Autobuski prevoz;
    • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje sa/bez COVID pokrićem- za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik;

    USLOVI PLAĆANJA:

    • prilikom rezervacije uplaćuje se 40% avansa od ukupne cene aranžmana, a ostatak najkasnije 7 dana pre polaska
    • moguće je plaćanje platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.

    POSEBNE NAPOMENE:

    Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane epidemijom ili pandemijom Covid -19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za pojedine vrste prevoza, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu.

    Imajući uvidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid -19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju masku tokom realizacije organizovanog prevoza. Putnik potvrdjuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, procedura (popunjavanje odredjenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija u slučaju ne ispunjavanja uslova prelaska granice itd.) od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja.

    OPŠTE NAPOMENE:

    • U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu.
    • Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
    • Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
    • OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Sava osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
    • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
    • Agencija zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
    • Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, a Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
    • Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima
    • Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Turistička Agencija ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
    • Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
    • U smeni 25.12.- 01.01. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji.
    • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na „menu“ – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli  zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela),  za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
    • Mole se svi putnici da pažljivo pročitaju napomene i Opšte uslove putovanja pre polaska na putovanje. Agencija smatra da se putnik u celosti upoznao sa Opštim uslovima putovanja i programom putovanja potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.

    OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

    Putnik može da podnese zahtev za prijavu reklamacije na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNI S PLUS- TA OMNI S TRAVEL, Beograd, imail-adresa: info@omniturs.rs, tel:+381.11.3348851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija u toku korišdenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

    POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

    Uz sve objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNI S PLUS DOO – TA „OMNI S TRAVEL“ Beograd i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima važećih pravilnika i uslovima koje reguliše Zakon o turizmu. T.A OMNI S PLUS Beograd kao organizator putovanja poseduje  Licencu OTP br. 227/2021. Kategorija A od 08.12.2021., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 50.000,00 € za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0107/2020. od 16.11.2021 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, ili dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu bankarsku garanciju br. 285- 1006230003836-23 od 02.06.2021. godine ugovorenu sa SBERBANK SRBIJA A.D. BEOGRAD.

    Organizator putovanja je turistička agencija SKI & SUN Travel, licenca kategorije A, broj OTP 213/2021 izdata od Agencije za privredne registre od 01.12.2021. godine.

    Kliknite na fotografiju za uvećanje
    Prikaz na mapi

    Adeona Ski & Spa

    4/5

    Lokacija: Adeona Ski & Spa Bansko je hotel apartmanskog tipa koji se nalazi se 5 minuta hoda od starog gradskog jezgra Banskog, a od početne stanice gondole je udaljen 1 km.

    Iako hotel ove zimske sezone ima 4*, mi ga ocenjujemo sa 3*.

    Smeštaj: Adeona Ski & Spa apart hotel se sastoji iz 4 objekta i raspolaže aprtmanima za smeštaj 2-6 osoba. Sve smeštajne jedinice su opremljene modernim nameštajem i sadrže određeni broj standardnih i pomoćnih ležajeva, opremljenu kuhinju, frižider, centralno grejanje, telefon, TV, satelitska TV , kupatilo/ tuš, balkon.

    Sadržaj hotela: recepcija, lobi, restoran, spa centar, zatvoreni bazen sa đakuzijem,  sauna, parno kupatilo, relax soba, masaža, internet,  skijašnica, parking (uz doplatu na recepciji), prevoz do gondole.

    Besplatne usluge: korišćenje zatvorenog bazena, đakuzi, finska i infrared sauna, parno kupatilo,  skijašnica, internet, prevoz do gondole.

    Ishrana: Noćenje sa doručkom (doručak – samoposluživanje) / Polupansion + (polupansion plus)

    icons_recepcija_true
    Restoran
    Cene sa uključenih 20 % POPUSTA i važe za rezervacije do 31.10.2022.
    Termin17.12.24.12.31.12.07.01.14.01.21.01.28.01.04.02.11.02.18.02.25.02.04.03.11.03.18.03.
    Br. noći77777777777777
    Studio 2+1149209225179179179199185179179179155125125
    Apartman 2+2189249279215215215235219215215215195159159
    Cene su izražene u evrima po osobi na bazi NOĆENJA SA DORUČKOM
    Studio 2+1199259275225225229245229225225225199165165
    Apartman 2+2249309339269269275289275269269269255209209
    Cene su izražene u evrima po osobi na bazi POLUPANSIONA +
    Odrasla osoba PLPOPUST 30 %
    I dete 3-11.99 PLB E S P L A T N O
    II dete 3 do 11.99 g.PLPOPUST 50 %
    Dete do 2.99B E S P L A T N O
    Cene su izražene u evrima po osobi na bazi  IZABRANE USLUGE
    Legenda:app – apartman; PL – pomoćni ležaj

    Slični aranžmani

    1024x_1493154584-bugarska-bansko-zimovanje-skijanje-hotel-regnum-301
    Već od

    295€

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Regnum 5* spada u red najkvalitetnijih hotela u Banskom, luksuzno opremljen sa izuzetno kvalitetnim dodatnim sadržajima (jedan od boljih SPA centara). Udaljen je oko 300 m od početne stanice gondole i 400 metara od glavne ulice u novom centru Banskog.
    1024x_1491595255-prva
    Već od

    965€

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Vihren Palace u Banskom je odličan hotel na fenomenalnoj lokaciji, udaljen samo 80 m od gondole i 5 minuta hoda od centra grada.
    1024x_1534346254-bugarska-bansko-zimovanje-skijanje-hotel-olymp-6
    Već od

    215€

    Decembar — Mart

    Bansko
     Hotel Olymp se nalazi na samom ulazu u Bansko i on bi mogao biti vaš prvi susret sa gostoprimstvom ovog prelepog planinskog garda. Nalazi se u mirnom delu Banskog i udaljen je 5 minuta hoda od starog dela grada i 2 km od početne stanice gondole.
    1024x_1491666307-STRAZHITE-BANSKO-ZIMA-SKIJANJE-ZIMOVANJE-01
    Već od

    179€

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Strazhite Bansko se nalazi na jednoj od najboljih lokacija u Banskom,  250 m od gondole i par minuta hoda od centra.
    1024x_1534337722-bugarska-bansko-zimovanje-skijanje-hotel-mura-3
    Već od

    199€

    Decembar — Mart

    Bansko
    Hotel Mura  je udaljen 600 m od centra Banskog i 1,2 km od početne stanice gondole.
    1024x_1547659684-bugarska-bansko-grand-hotel-bansko-zimovanje-skijanje-01
    Već od

    305€

    Bansko
    Grand Hotel Bansko je jedan od najboljih, najpoznatijih i najtraženijih hotela u Banskom. Odlikuju ga odličan smeštaj, vrhunski spa centar i raznovrsna hrana u restoranu!
    Prethodna
    Sledeći

    0

    Povratak na vrh