Grčka > Halkidiki > Sitonija > Neos Marmaras

Apartmani Kapetanios

Opšte informacije


  • Region:
  • Mesto:
  • Tip Smeštaja:
  • Usluga:
  • Udaljenost od plaže:
  • Sezona:
  • Prevoz:

  • Halkidiki, Sitonija
  • Neos Marmaras
  • Vila (studio/apartman)
  • najam - noćenje
  • 10 -ak min. hoda
  • Leto 2018.
  • Autobus ili sopstveni

Sadržaji:


  • Čajna kuhinja
  • TV
  • Kupatilo
  • Klima
  • Wi Fi
Termin 20.05. 30.05. 30.05. 09.06 09.06. 19.06. 19.06. 29.06. 29.06. 09.07. 09.07. 19.07. 19.07. 29.07. 29.07. 08.08. 08.08. 18.08. 18.08. 28.08. 28.08. 07.09. 07.09. 17.09. 17.09.
24.09.
24.09.
01.10.
broj noćenja
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
10
7
7
1/2 studio
49
69
109
149
159
209
249
249
249
239
179
149
89
59
1/3 studio
49
69
99
139
149
189
229
229
229
219
159
139
89
59

Cene u tabeli su izražene u eur po osobi na bazi 10 noćenja

Postavite pitanje









ARANŽMAN OBUHVATA:
Smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu i tipu smeštaja, usluge predstavnika agencije/inopartnera  organizatora
smeštaja i boravka.

ARANŽMAN NE OBUHVATA:
Autobuski prevoz, međunarodno putno zdravstveno osiguranje, obaveznu boravišnu taksu po odluci grčkih vlasti, fakultativne izlete,individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu napomenute programom putovanja,a naprave se u toku puta ili boravka u vili.

OSIGURANJE:
Omniturs je za svoje putnike obezbedio ponudu za neophodno putno zdravstveno osiguranje,kao i ponudu za polisu osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima osiguravajuće kompanije, sa svim neophodnim informacijama i tarifama. Međunarodno putno zdravstveno osiguranje za ceo period boravka, plaća se u agenciji, a osigurana suma jena 30.000 €. Putnik pri kupovini putnog zdravstvenog osiguranja dužan je da dostavi kopiju pasoša ilipodatke iz pasoša.

BORAVIŠNA TAKSA:
Od  01.01.2018. godine, odlukom Vlade Republike Grčke, naplaćuje se obavezna boravišna taksa u iznosu od 5€ po smeštajnoj jedinici za ceo period boravka. Naplata se vrši pri dolasku u objekat, na licu mesta.

POPUSTI I DOPLATE - SMEŠTAJ:
Dete od 0 - 7 godina – gratis u zajedničkom ležaju, deca od 2-12 godina u sopstvenom ležaju imaju popust 20 eur na cenu smeštaja. Doplata za 1/1 – 70% od cene smeštaja. Navedeni popusti za decu važe samo u pratnji 2 odrasle (punoplative) osobe. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja. Ne postoji mogućnost dupliranja popusta.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarima, u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke Addiko Bank a.d. za efektivu, na dan uplate, u skladu sa sledećim uslovima:
- 30% od cene rezervisanog smeštajai autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak u mesečnim ratama, tako da aranžman bude isplaćen najkasnije 15 dana pre datuma početka korišćenja usluge.
- uplata kompletne cene rezervisanog smeštaja i prevoza prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate smeštaja u celosti odobravati povremeno popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen (akcijske cene, sajamski popusti, i drugo)
- platnim karticama (VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA) u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja
- 30%  od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije, a ostatak čekovima gradjan u jednakim mesečnim ratama do  20.decembra 2018. godine – bez uvećanja, koji se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.

- 30%  od cene rezervisanog smeštaja i autobuskog prevoza prilikom rezervacije,a ostatak putem overene administrativne zabrane (firmi sa kojima agencija i prevoznik imaju potpisan ugovor), u jednakim mesečnim ratama do  20.decembra 2018. godine – bez uvećanja (formular administrativne zabrane korisniku izdaje organizator putovanja).

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
- putnik je dužan daagenciju ili lokalnog predstavnika/ inopartnera na koju je agencija uputila potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajuči način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je odrađeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju  pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Mesto odredjeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET- TA OMNITURS, Beograd,mail: info@omniturs.rs,tel:+381.11.3348851.
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je:  Kolaković Milanka. 

Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe  OPŠTI  USLOVI  PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNITURS 
i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima koje reguliše Zakon o turizmu. OMNITURS kao organizator putovanja poseduje Licencu  OTP br. 235/2010. od 11.02.2010., uz Garanciju putovanja u visini od 300.000€ za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja,
po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0120/2017 od 04.01.2017. koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, 
uz obezbedjenu Polisu br. 300055326 od 25.01.2017. ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“ Novi Sad. 

VAŽNE  NAPOMENE:

- putnici u smeštajne jedinice  ulaze posle 14:00h  prvog dana boravka (po lokalnom vremenu), a iste napuštaju do 09:00h
poslednjeg dana boravka (po lokalnom vremenu).
- peškiri nisu sastavni deo opreme  svake smeštajne jedinice, kao ni sredstva za održavanje higijene u toku boravka gostiju
- korišćenje klima uređaja nije uključeno u cenu smeštaja, već se plaća na licu, po dogovoru sa vlasnikom vile.
- predstavnik agencije, pratilac puta i vozači autobusa nisu dužni da putnicima nose prtljag do i od smeštajne jedinice.
- u slučaju zakrčenja ulica (nemogućnosti prolaska) u mestu u kojem je smeštajna jedinica, autobus će ostaviti putnike
najbliže moguće od smeštajne jedinice.
- putnici se moraju pridržavati istaknutog kućnog reda u vili i kućnog reda dobijenog u agenciji uz vaučer.
- u svakoj vili iz ponude  postoji oglasna/info tabla u okviru koje se nalaze sve neophodne informacije i važna obaveštenja
(tel. predstavnika, kućni red sa osnovnim informacijama, termini i mesta info sastanaka / dežurstava, tel. lekara i sl.).
- na putovanje mogu da idu putnici koji poseduju crveni biometrijski pasoš. O uslovima ulaska u zemlje EU (dokumenta, potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju i sl.) potrebno je informisati se na sajtu delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi / konzulatu zemlje u koju se putuje ili kroz koju se prolazi.
- organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulazak na teritoriju EU.
- putnici koji nisu državljani Republike Srbije  dužni su da se sami informišu o viznom režimu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze.
- organizator putovanja zadržava pravo mogućnosti izmene u programu putovanja (redosled i vreme pojedinih sadržaja u programu, vremena polazaka i sl.) u zavisnosti od objektivnih okolnosti (kašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobraćaju, štrajkovi, vremenske neprilike i sl.).
- organizator putovanja tokom čitavog trajanja putovanja-aranžmana ne snosi odgovornost za eventualni gubitak, krađu ili nestanak: putnih isprava, dokumenata, novca, vrednih stvari, prtljaga. Putnici se mole da se brižljivo staraju o navedenim stvarima.
- maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati overenu saglasnost oba roditelja i biti u pratnji punoletnog pratioca pri prelasku granice.
Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara, ili u sudu i opštini, ukoliko to one overavaju.
- posteljina se menja na 5 dana (gosti dobijaju čistu posteljinu, po dogovoru sa vlasnik u odredjeno vreme, koju sami menjaju).
- grčki standard za singl krevet je 185-200cm sa 75-90cm, za bračni krevet 185-200cm sa 120-155cm, za pomoćni ležaj 175-180cm
sa 65-70cm I veličina variura od vile do vile, pa nekada i od smeštajne jedinice do smeštajne jedinice
-čajne kuhinje u svim apartmanima i studijima su opremljene najosnovnijim posuđem i priborom i pogodne su za pripremanje laganih obroka, bez mogućih spremanja i kuvanja zahtevnijih kombinacija i količina
- jačina signala interneta (WiFi), brzina i kvalitet protoka i povezivanja, kao i stabilnost mreže zavisi isključivo od provajdera, tehničkih mogućnosti u samoj vili,  letovalištu i regiji, kao I od  drugih faktora.
- fotografije apartmantskog smeštaja predstavljaju jedan ili više tipova soba, a ne nužno sve tipove kojima objekat raspolaže.
-potpisnik ugovora o putovanjuili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i osiguranja, kao i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja.
- za realizaciju putovanja neophodan je minimum od 40 prijavljenih putnika po planiranom polasku/ po odredjenoj smeni.
-u slučaju promena na monetarnom tržištu, tržištu roba i usluga, ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika, organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja.
- agencija zadržava pravo korekcije programa i cene u slučaju promene kalkulativnih elemenata ili više sile,  kao i da promeni redosled pojedinih elemenata programa putovanja ukoliko je to neophodno zbog nastalih nepredvidivih okolnosti ili vise sile, mogućnosti rezervacija ulaza i drugo, sto se ne smatra promenom programa putovanja u odnosu na putnika i prijavu za putovanje.
- agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, koje se razlikuju od onih koje su sadržane u pisanom programu putovanja ili posebnom pisanom ugovoru i ne mogu biti osnov za isticanje prigovora ili reklamacije.
- agencija zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine (promotivne) ponude i ponude date kolektivima i sindikalnim organizacijama, kao i u okviru odredjenih reklamnih akcija i specijalnih programa.
- first i last minute ponude – organizator zadržava pravo da korišćenjem first ili last minute ponuda prodaje svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od cena u cenovniku prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatili smeštaj po cenama iz cenovnika u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo na naknadu, za razliku u ceni.
- u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika (minimum 40) agencija zadržava pravo da predmetni aranžman realizuje u saradnji sa drugom agencijom, koja ima isti, ili sličan program putovanja, uz poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo program putovanja ili samo neke elemente programa (prevoz, transfere, izlete ili drugo).
- svi objekti u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u odrađenim periodima u toku dana.

SADRŽAJ:

  • Čajna kuhinja
  • TV
  • Kupatilo
  • Klima (Gratis)
  • Terasa
  • Wi Fi




- VILA KAPETANIOS (40.094241, 23.786563) www.housecapetanios.gr se nalazi na uzvišenju u centru Marmarasa. Od mora je udaljena 50m, a od najbliže plaže 10 minuta hoda. Vila raspolaže 1/2+1 i 1/3 studijima, kao i četvorokrevetnim apartmanom. Sve jedinice su opremljene čajnom kuhinjom (rešo sa dve grejne ploče) sa frižiderom, kupatilom sa tuš kadom, TV-om, klima uređajem (korišćenje uključeno u cenu).
Peškiri – DA (1 veliki peškir za telo); WiFi – DA; Parking – NE Struktura kreveta : 1/2 ST = 2 single kreveta 1/2 ST = francuski krevet 1/3 ST = bračni krevet + singl krevet 1/3 ST = 3 singl kreveta
AUTOBUSKI PREVOZ: Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa Novog Beograda, parking preko puta Buvlje pijace, ugao Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, blok 42 u 17:00h (ukoliko sekretarijat za saobraćaj i gradska uprava ne donesu u medjuvremenu odluku o promeni mesta polaska autobusa za vanlinijski prevoz), a iz Niša – sa parkinga kod Tempa u 19:15h. Postoji mogućnost organizovanizovanja transfera: iz Novog Sada - parking hotela “Sajam” u 15:00 - doplata 20 eur,iz Vršca – parking hotela “Srbija” u 15:00 - doplata 20 eur, iz Pančeva – parking ispred vatrogasnog doma u 16:00 - doplata 15 eur, iz Zrenjanina – parking autobuske stanice u 15:00 - doplata 20 eur.Za organizaciju transfera, potrebno je minimum 10 putnika. Povratak iz Neos Marmarasa je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije ili inopartnera, na dan polaska u toku prepodnevnih časova.
Prevoz se obavlja visokopodnim turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik. Sva deca starija od dve godine moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.

CENA AUTOBUSKOG PREVOZA: Cena autobuskom prevoza za odrasle - povratna autobuska karta iznosi 40€, a za decu do 12 godina karta je 35€.
Cena autobuske karte u jednom pravcu iznosi 30€ za sve putnike (za odrasle i za decu) . Deca do 2 godine starosti ne plaćaju autobusku kartu, ali nemaju sopstveno sedište. Cena prevoza važi samo za korisnike smeštaja, rezervisanog preko agencije.
Cena autobuskog prevoza za putnike koji ne koriste smeštaj objavljena je u posebnom cenovniku ovlašćenog prevoznika.

PREVOZNIK: Preduzeće OmniBus Travel je organizator i glavni/primarni prevoznik putnika, koji preko Omnitursa rezervišu prevoz, odnosno autobusku kartu za prevoz do/i nazad mesta u kome su rezervisali smeštaj preko posredničke agencije Omniturs. Zaustavljanje autobusa, radi usputnih odmora, predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.Prevoznik određuje mesta pauza kao i njihovu dužinu.
Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo na datim stanicama u programu putovanja. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci zbog ulaska i izlaska putnika.
Putnik je obavezan da dva dana pre početakputovanja u agenciji proverite tačno vreme i mesto polaska autobusa.

Prevoznik zadržava pravo da uz saglasnost putnika predmetni prevoz realizuje u saradnji sa drugim prevoznikom, koji ima isti, ili sličan program, uz obavezno poštovanje ispunjenosti osnovnih elemenata programa, realizujući na taj način ceo programprevoza ili samo neke elemente programa prevoza, kao što su transferi i drugo.

SOPSTVENI PREVOZ: Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dva dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/ inopartnera – radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke).
Putnici koji dolaze/odlaze sopstvenim prevozom ne mogu da uđu u smeštajnu jedinicu prvog dana boravka posle 21.00h, a smeštajnu jedinicu ne mogu da napuste pre 07:00 poslednjeg dana boravka.U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovogzastupnika, najmanje dan ranije.
Predstavnik agencije nije u mogućnosti da svakog putnika lično sačeka ispred smeštajne jedinice,ali će svakom putniku biti na raspologanju da putem telefona pruži tačne instrukcije kako se stiže do smeštajne jedinice i kako da se smesti što brže.
Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatile kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da koriste rezervisani i uplaćeni smeštaj, biće izdat najranije 7 dana pre početka putovanja.

PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan – Polazak autobusa je dan ranije od datuma u tabeli: iz Beograda – sa Novog Beograda, parking preko puta Buvlje pijace, ugao Jurija Gagarina i Antifašističke borbe, blok 42 u 13:00h ( ukoliko gradska uprava ne donese odlukuo polasku sa drugog mesta).
Putovanje auto putem Beograd – Niš sa povremenim pauzama i sakupljanjem putnika. Nastavak putovanja preko Makedonije i Grčke, sa zaustavljanjem radi graničnih formalnosti. Noćna vožnja.

2-11.dan – Dolazak u Neos Marmaras u prepodnevnim satima i smeštaj u izabrane objekte (najranije od 14:00). Boravak na bazi izabrane usluge.

12.dan – Napuštanje apartmana u 09:00. Slobodno vreme do polaska. Sakupljanje putnika u dogovoreno vreme (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Polazak za Beograd.

13.dan – Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.