Putovanje - Turska - Istanbul

Istanbul- najveći i najvažniji grad u Turskoj. Nalazi se na obalama Bosforskog moreuza i Mramornog mora, na raskrsnici puteva koji vode sa Balkanskog poluostrva u Malu Aziju i iz Sredozemnog u Crno more. Jedini je grad na svetu koji se prostire na dva kontinenta. U davna vremena poznat kao Konstantinopolj ili Konstantinov grad, kasnije Carigrad, a danas Istanbul, predstavlja najjače ekonomsko i kulturno sedište turske države, važan internacionalni i saobraćajni čvor, a ujedno i veoma zanimljiv turistički centar


Istanbul - autobusom

  • Program:
  • Polasci:
  • Usluga:
  • Hotel:
  • Prevoz:
  • Istanbul
  • od 08.10.2020.
  • Noćenje sa doručkom
  • 3*
  • Autobus
od 85 €

5 dana / 2 noćenja


Autobusom - 5 dana / 2 noćenja
Termin putovanja Hotel Redovna cena Specijalna cena*
08.10. - 12.10. 2020.
Boutique Hotel
95 eura
85 eura
22.10. - 26.10. 2020
Boutique Hotel
95 eura
85 eura
05.11. - 09.11. 2020.
Boutique Hotel
95 eura
85 eura
12.11. - 16.11. 2020.
Boutique Hotel
95 eura
85 eura

* Specijalna cena se odnosi na prvih 45 prijavljenih putnika po terminu. Za sve ostale koji se prijavljuju nakog toga, primenjuje se redovna cena iz tabele.
(plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke na dan uplate)

 

 

 

Cenovnik broj 1 od 01.09.2020

Postavite pitanje









1. DAN – Polazak iz Beograda sa turističkog terminala, koji se nalazi u sklopu Autocentra Lasta, na autoputu Beograd – Niš u 17.00h. Vožnja kroz Srbiju sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i graničnih formalnosti. Noćna vožnja kroz Bugarsku i Tursku.
2. DAN – Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima. Odlazak na panoramsko razgledanje grada iz autobusa. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme za shopping u trznom centru Morava i Kapali čaršiji (Bazar sa 3000 radnji). Mogućnost večernjeg odlaska u autentični turski nargila bar. Noćenje.
3. DAN – Doručak. Nakon doručka polazak na fakultativno razgledanje Istanbula sa lokalnim vodičem na srpskom jeziku. Obilazak Plave Džamije (jedne od tri najveće i najlepše džamije u islamskom svetu), Svete Sofije (nekada najveće pravoslavne crkve na svetu, pa džamije starog skoro 1500 godina), Topkapi palate (velelepne sultanske palate gde je živela većina turskih Sultana sa riznicom dragulja, dijamanata, zlata i ostalih poklona koje je sultan dobijao od svojih vazala i podanika), Rimski Hipodrom (ogromnog platoa gde su se za vreme starog Rima održavale trke dvokolica). Odlazak na egipatski bazar i kupovina začina sa Istoka. Slobodno vreme. Mogućnost odlaska na tursko veče (nezaboravan show sa plesačicama, folklornim ansamblima, bacačima noževa i večerom sa dva pića). Noćenje.
4. DAN – Doručak. Nakon doručka, pakovanje stvari i polazak na fakultativni izlet: Krstarenje Bosforom (obilazak Istanbula sa vode gde ćete videti najraskošnije vile, dvorce i letnjikovce najbogatijih ljudi kako u Turskoj tako i u svetu) sa lokalnim vodičem na srpskom jeziku, obilazak Carigradske Patrijaršije, poseta Taksimu (najveći trg u Istanbulu) i ulici Istiklal (shopping ulica) ili slobodno vreme. Pre polaska organizovana poseta tržnom centru Historia. Polazak u Beograd u večernjim časovima. Noćna vožnja preko Bugarske sa usputnim zadržavanjima radi obavljanja carinskih formalnosti.
5. DAN – Dolazak u Beograd na turistički terminal u poslednevnim časovima.

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO :
• prevoz autobusima turističke klase sa audio, video i klima opremom
• smeštaj na bazi dva noćenja sa doručkom u Istanbulu (doručak švedski sto) u hotelu 3* u 1/2, 1/3 sobama
• panoramsko razgledanje Istanbula
• organizacija i vođstvo puta

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
• ulaznice za posetu muzejima i ostale individualne troškove
• fakultativni izleti
• međunarodno putno zdravstveno osiguranje

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan plaćanja, u skladu sa sledećim uslovima:
• Prilikom rezervacije, plaća se akontacija u iznosu od 30%, ostatak najkasnije 10 dana pre puta (gotovinski ili platnim karticama)
• prilikom rezervacije, plaća se akontacija u iznosu od 30 %, ostatak na rate deponovanim čekovima, poslednja rata 2 meseca posle realizovanog putovanja
• platnim karticama – VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA, u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.

POPUSTI I DOPLATE:
• doplata za jednokrevetnu sobu 40 eur
• Doplata za prazno (dodatno) sedište u autobusu iznosi 50 eura.



SMEŠTAJ:
Boutique hotel 3*
Hotel se nalazi u blizini Bazara, Istanbulskog Univerziteta, pozicioniran u centru starog dela Istanbula na oko 10 minuta hoda od Svete Sofije, Plave Džamije, Topkapi palate. Hotel ima restoran, lobby bar i bar. Svaka soba ima satelitski TV, klimu, direktnu telefonsku liniju, frizider, radio, mini bar i kupatilo sa fenom za kosu. Hoteli u ponudi su : Hotel Metro, Hotel Polanin, Hotel Maycan, Hotel Kurban, Hotel Metrolux, Hotel Rio, Hotel Kecik… Svi hoteli iz ponude su u oblasti Laleli i Aksaray.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:
Zvanična potvrda hotela u kom će biti obezbeđen smeštaj za grupu, na bazi navedene usluge, u skladu sa najavljenom kategorijom i lokacijom, dobija se najranije 5 dana pred polazak na putovanje. U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova.U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izlged pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet.

FAKULTATIVNI IZLETI:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i realizacija zavisi od broja prijavljenih putnika. Minimum za realizaciju je 30 prijavljenih putnika, a moguće je realizovati izlete i uz manji broj prijavljenih putnika uz njihovu saglasnost za korekciju cene. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina na lokalitetima, broja prijavljenih osoba, kao i drugih objektivnih okolnosti.

Cene fakultativnih izleta:
-krstarenje Bosforom sa posetom carigradskoj Patrijaršiji iznosi 20 eur,
-razgledanje grada sa lokalnim vodičem i ulaznicama po programu iznosi 45 eur,
-Dolmabahče palata iznosi 30 eur,
-Tursko veče iznosi 30 eur.


NAPOMENE:
• svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
• organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
• smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Turske.
• za ulazak u R.Tursku rok važenja putne isprave mora biti najmanje 6 meseci od dana ulaska u R.Tursku
• u slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.
• TA Omniturs ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.
• obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju.
• putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
• Organizator zadržava pravo da putem AKCIJA i LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
• minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 65. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
• upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza - “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu.
• raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće.
• Napominjemo da je putovanje grupno i tome je sve podređeno. Prema tome potrebno je jasno sagledavanje situacije da su u vozilu, muzika i filmovi koji se puštaju, neutralni po svom sadržaju, temperatura u vozilu ne može se individualno za svako sedište podešavati, i imajte u vidu da ono što je za nekoga toploza drugog je hladno i slično. Dakle, za grupno putovanje potrebno je puno razumevanje među putnicima i osećaj kolektivizma.

• ROK ZA PRIJAVU JE 10 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA, ODNOSNO DO POPUNE MESTA ZA DATI ARANŽMAN.

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
- putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. -putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET - TA OMNITURS, Beograd, mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNITURS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima koje reguliše Zakon o turizmu. OMNITURS kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 59/2020 izdatu 30.01.2020.god kategorija A35 uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 350.000 eur za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br.120/2020 Kategorija A35 koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu Polisu br. 300068568 od 01.01.2020. godine ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“ - Novi Sad.