Mađarska - Budimpešta - autobusom






Budimpešta sa Sent Andreom

 


  • Program:
  • Usluga:
  • Hoteli:
  • Prevoz:
  • Budimpešta
  • Noćenje sa doručkom
  • 3*
  • Autobus
od 39 €

3 dana / 1 noćenje


Termini putovanja Hotel Cena aranžmana
Specijalna cena *

08.12.-10.12.2018

3*
49
39

* Specijalna cena se odnosi na prvih 25 putnika po terminu. Nakon toga se primenjuje regularna cena kao u tabeli
(plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Addiko banke na dan uplate)

Postavite pitanje









1.dan Beograd- Budimpešta (Subota):

Polazak iz Beograda sa turističkog terminala, koji se nalazi u sklopu Autocentra Lasta, na autoputu Beograd – Niš . Polazak u 06:00.časova. Putovanje autoputem preko Novog Sada (sa ulaskom u Novi Sad kod Lokomotive) i Subotice ka graničnom prelazu Horgoš. Nakon carinskih i pasoških formalnosti nastavak puta ka Budimpešti. Dolazak u Budimpeštu u podnevnim časovima. Razgledanje grada: Trg Heroja, Opera, Lančani most Sečanji, Ribarska kula, crkva kralja Matije, kraljevski dvorac, Citadela, most Eržebet, ulica Vaci. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme za individualnu setnju. Fakultativno vožnja brodom po Dunavu ispod prelepih budimpeštanskih mostova. Povratak u hotel. Noćenje.

2. dan Budimpešta -Sent Andreja Beograd –(Nedelja):

Doručak. Fakultativno obilazak Sent Andreje: Beogradska saborna crkva, Muzej crkvene umetnosti, spomen kuća Jaše Ignjatovića, spomenik Vuka Karadžića i kneza Lazara. Nakon posete Sent Andreji povratak po putnike koji nisu išli na fakultativni izlet. Mogućnost fakultativnog odlaska u tržni centar. U dogovoreno vreme polazak za Beograd. Noćna vožnja sa pauzama radi odmora I regulisanja graničnih formalnosti.

3. dan Beograd –(Ponedeljak) :

Dolazak u Beograd, na turistički terminal, u ranim jutarnjim satima.

ARANŽMAN OBUHVATA:

- prevoz autobusima visoke turističke klase sa audio, video i klima opremom,
- jedno noćenje sa doručkom u Budimpešti (doručak švedski sto) smeštaj 1/2 i 1/3 sobama
- usluge vodiča-pratioca,
- troškovi organizacije

ARANZMAN NE OBUHVATA:

- individualne troškove;
- fakultativne ulaznice
- putno zdravstveno siguranje putnika

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Cene su izražene u eurima, a plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne Addiko banke na dan plaćanja, u skladu sa sledećim uslovima:
• prilikom rezervacije, plaća se akontacija u iznosu od 30%, ostatak najkasnije 15- 10 dana pre puta (gotovinski ili platnim karticama)
• prilikom rezervacije, plaća se akontacija u iznosu od 30 %, ostatak na rate deponovanim čekovima, poslednja rata 2 meseca posle realizovanog putovanja
• platnim karticama – VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA, u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja.

POPUSTI I DOPLATE:

• doplata za jednokrevetnu sobu 20 eur

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Cene su izrazene u eurima, a plaćanje je iskljucivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne Addiko banke na dan plaćanja, u skladu sa sledećim uslovima:
• prilikom rezervacije, plaća se akontacija u iznosu od 30%, ostatak najkasnije 15- 10 dana pre puta (gotovinski ili platnim karticama)
• prilikom rezervacije, plaća se akontacija u iznosu od 30 %, ostatak na rate deponovanim čekovima, poslednja rata 2 meseca posle realizovanog putovanja
• platnim karticama – VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA, u skladu sa naznačenim uslovima plaćanja

OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:

- putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. -putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET - TA OMNITURS, Beograd, mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851. Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.

POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:

Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNITURS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima koje reguliše Zakon o turizmu. OMNITURS kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 235/2010. od 11.02.2010., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 300.000€ za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0120/2018 od 10.01.2018. koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu Polisu br. 300060581 od 25.01.2018. godine ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“ - Novi Sad.
Cenovnik broj 1 od 25.08.2018



1 noćenje sa doručkom u Budimpešti, hotel Nap 3* (ili sličan - iste kategorije i približne lokacije) www.napp.hu (doručak švedski sto) smeštaj u sobama 1/2, 1/3 , Berlin 3* (ili sličan - iste kategorije i približne lokacije) .

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

Zvanična potvrda hotela u kom će biti obezbeđen smeštaj za grupu, na bazi navedene usluge, u skladu sa najavljenom kategorijom i lokacijom, dobija se najranije 5 dana pred polazak na putovanje. U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova.U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti ležaj mogu biti pomoćni. Dimenzija i izlged pomoćnog ležaja zavise od smeštajnih objekata, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet. Smeštaj ce biti u nekom od sledećih hotela Nap 3* ( www.napp.hu) , Berlin 3* ili sličan hotel iste kategorizacije.

FAKULTATIVNI IZLETI:

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i realizacija zavisi od broja prijavljenih putnika. Minimum za realizaciju je 30 prijavljenih putnika, a moguće je realizovati izlete i uz manji broj prijavljenih putnika uz njihovu saglasnost za korekciju cene. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina na lokalitetima, broja prijavljenih osoba, kao i drugih objektivnih okolnosti.
Cene fakultativnih izleta:
vožnja brodom 15 eur,
poseta Sent Andreji 10 eur;

NAPOMENE:

• svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
• organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
• smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Francuske.
• u slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.
• TA Omniturs ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.
• obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju. • putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
• minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 65. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
• upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza - “tax free”.
• raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće.

ROK ZA PRIJAVU JE 10 DANA PRE POCETKA PUTOVANJA, ODNOSNO DO POPUNE MESTA ZA DATI ARANZMAN.